FANDOM

Abel - to zawodnik MMA w Street Fighter, który po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter IV. Jest on człowiekiem, cierpiącym na amnezję i opisany jako "człowiek bez przeszłości", patrząc na innych żyjących członków Shadaloo . W Street Fighter IV, założono, że Abel pracował kiedyś dla francuskiej grupy najemników, lecz nic nie wiadomo o jego przeszłości. Abel jest fanem Fei Longa z powodu jego filmów i Zangiefa, najprawdopodobniej z tego, że ogląda wrestling.

Wygląd Edytuj

Abel jest bardzo dobrze zbudowany i góruje on nad wieloma innymi postaciami, będąc nieznacznie wyższym od Alexa. Nosi on, niebieskie Sambo Gi z białymi, elastycznymi spodenkami, niebieskie nagolenniki i grube rękawice w kolorze białym. Jest to nawiązanie do swojego wyglądu MMA. Abel ma także, niebieskie oczy i blond włosy, ułożone w faux-hawk oraz pokryty jest bliznami od stóp do głów, najprawdopodobniej przed eksperymentowaniem lub po. W SFIV: The Ties That Bind, jego górna część stroju jest czarna, zamiast niebieska.

Osobowość Edytuj

Abel ma spokojną naturę, która jest często mylona z normalnym dystansem i dystansem emocjonalnym. W rzeczywistości jednak, Abel jest współczującym człowiekiem, choć jego amnezja, spowodowała że ma twardą osobowość. W czasie Super Street Fighter IV, choć pozostaje nieco na uboczu, Abel stał się bardziej towarzyski i przyjazny dla swoich sojuszników, dziękując Chun-Li oraz dając El Fuerte czekoladę. Pokazuje on, również słabość do szczeniąt, akcji, do kochanego kota Yanga, a także fascynację do niedźwiedzi, co widać w Street Fighter X Tekken.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki