FANDOM

Abigail (アビゲイル Abigeiru) - jest bossem w Final Fight, a po raz pierwszy w serii Street Fighter pojawia się w drugim sezonie Street Fighter V. Należy on do Mad Gear Gang.

Wygląd Edytuj

Abigail jest bardzo dużym mężczyzną o krótkiej fryzurze. Jego strój w Final Fight jest cały biały ze złotym łańcuchem wokół pasa i przypomina stroje, które nosi rodzina Andorego, lecz Abigail nie należy do niej. Wzrost i masa Abigail'a nawet przewyższa Hugo i jest najwyższą postacią w całej serii Street Fighter. W Street Fighter V, nosi szary tank top w czaszki, spodnie z paskiem i odciskami opon oraz fioletowe buty. Na rękach nosi opony na których widnieje biały napis "Mad Gear", a z prawej tylnej strony spodni nosi również mniejszą oponę, ma on także pierścionki przypominające opony. Również posiada wokół szyi czarny skórzany kołnierz z kolcami. W możliwy sposób jak Birdie, który ma być podobny do ptaka w modzie, Abigail przypomina buldoga, które są przedstawiane jako nieugięte psy ochronne w popularnych mediach.

Osobowość Edytuj

Pomimo, że jest w gangu i jest ekspertem w dziedzinie pojazdów, Abigail okazuje się dość przygnębionym, temperamentnym, dziecinny i zawsze lubi udawać, że jest samochodem. Jest on również hałaśliwy i ma nawyk płakać myśląc, że ktoś ukradł samochód pożyczony Roxy, Axl i J.

Animacje Edytuj

Abigail-finalfight1989-sprite
Abigail-finalfight1989-turnred

Więcej z Fandomu

Losowa wiki