FANDOM

Alex - to postać, która po raz pierwszy pojawiła się w Street Fighter III: New Generation, jako główny bohater, jak i w 2 oraz 3rd Strike. Alex powraca w Street Fighter V, jako jeden z pierwszych wojowników DCL. Głosu użyczyli mu Michael Sommers (New Generation i 2 Impact), Patrick Galligan (3rd Strike) i Mark Whitten (Street Fighter V).

Wygląd Edytuj

Alex jest bardzo wysokim i mocno zbudowanym człowiekiem z długimi blond włosami. Nosi on, jako kamuflaż, zielony dres z szelkami u dołu, rękawiczki bez palców, w tym samym kolorze, buty bojowe i czerwoną chustę, zakrywającą całe czoło. Ma też czerwone znaki, pomalowane na obu ramionach i pod oczami. Czasami możemy go widzieć, w kurtce bomber, a pod spodem ma białą koszulę lub czarny T-shirt bez rękawów. W Street Fighter V, nosi czerwone szelki z czarnymi paskami, czerwono-fioletową, flanelowa koszulę w kratę, która jest przywiązana do bioder, podarte zielone spodnie wojskowe i czarne bojowe buty. Jego włosy są krótko obcięte i są zaczesane do tyłu, lecz mają krótkie kosmki z każdych ze stron, które wiszą luźno na jego czerwoną chustą. W tej części Street Fightera, Alex nie ma czerwonych śladów na ramionach, a jego rękawice zmieniły kolor, na niebieski.

Osobowość Edytuj

Często głupia odwaga, Alexa ma tendencję do pakowania się w kłopoty. Alex jest także skłonny do gwałtownych wybuchów i skrajnej agresji, zwłaszcza jeśli zagrożeni są ci, których kocha. Jest również, bardzo bezpośredni i nie owija w bawełnę, zwłaszcza jeśli chodzi o jego zaufanie do swoich umiejętności. Czasami to pragnienie, musi to udowodnić, ponieważ często przerasta go zdrowy rozsądek, co prowadzi do bardzo niebezpiecznych sytuacji, które może przekroczyć swoje granice możliwości bojowych. Pomimo tego, Alex ma delikatniejszą stronę, pokazującą troskę do ludzi, takich jak Tom i jego córka Patricia lub do silnych wojowników, takich jak Ryu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki