FANDOM

Area - to postać z serii Street Fighter EX. Ona, wraz z Vulcano Rosso, zadebiutowała w Street Fighter EX 2 Plus.

Wygląd Edytuj

Area ma blond włosy, ułożone w dwa, długie warkocze z krótką grzywką i niebieskimi, okrągłymi kulami, przypominającymi bomby. Jej strój jest różowo-niebiesko-czarny z białymi i niebieskimi paskami, a nad piersiami ma czarne serduszko. Nosi ona także na jednej ręce czarną rękawice bez palców i maszynę, która jest niebiesko-turkusowa, a w tym samym kolorze nosi buty, które mają kółka i przypominają rolki. Również Area, nosi okulary.

Historia Edytuj

Area wydaje się być, córką bardzo bogatego i twórczego wynalazcy. W rzeczywistości testuje ona, dwa najnowsze wynalazki czyli, łyżwo rakiety i olbrzymiego mechanicznego ramienia. Przerażony skłonnościami córki, która trenuje sztuki walki, jej ojciec, nie może ją oderwać od turniejów, choć może wyposażyć ją w najnowszy technologiczny projekt, by dać jej jakąś przewagę. Area nienawidzi tych ulepszeń, ponieważ inni wojownicy nie walczą z technologicznymi gadżetami i nie akceptuje wynalazków ojciec, gdyż musi stale je poprawiać. Większość przeciwników, nie wiedzą co jest bardziej dziwaczne czy jej sprzęt czy jej zapał do walki, w tak młodym wieku. Area jednak jest szybka i chce udowodnić, że jej technologia nie jest czymś, co należy lekceważyć. Lecz brakuje jej siły i talentu, którzy inni posiadają. Choć mogłaby wykorzystać swój sprzęt jako tępa broń, ale ona nie jest ostrożna i mogłaby uszkodzić delikatne elementy wynalazku. Dowiaduje się, od innych wojowników, że nie są zadowoleni z używania jej gadżetów.

Animacje Edytuj

Area.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki