FANDOM

Birdie (バーディー Bādii) - po raz pierwszy pojawił się w oryginalnym Street Fighterze, później wystąpił w Street Fighter Alpha oraz Street Fighter V.

Wygląd Edytuj

Wygląd Birdie'go zmienił się z każdą serią gry. Jest on powszechnie bardzo wysoki i z wygląda jak brytyjski punkowiec. W oryginale, jest on przedstawiony jako wysoki, muskularny ciemnoskóry blondyn z irokezem, w którym ma dziurę. Jego strój składa się z ciemnej skórzanej kamizelki i niebieskich dżinsów. Nosi także bransolety z kolcami, pierścienie, niebieskie rękawice bez palców i pas z czaszką byka, czerwone kolczyki, naszyjnik z żółtymi prostokątnymi koralikami i jednym czerwonym kamieniem oraz ma brązowe buty szpiczaste. Ma on także na głowie po lewej stronie tatuaż w kształcie czerwonego serca. Co ciekawe, Birdie w Street Fighter V ma prawie identyczny wygląd.

Osobowość Edytuj

Birdie jest gwałtowny, porywczy i ogólnie niemiły dla innych. Ma on niepokojący zwyczaj lizania łańcuch przed oraz po walce. Jednak w mangach pokazano że przyjaźni się z Ryu i ma sojusz Chun-Li. W Street Fighter V, Birdie jest przedstawiany jako bardziej komiczny żarłok, który cieszy się na widok jedzenia, nawet podczas walk. Chociaż wciąż nadal pozostaje jego charakter, lecz wydaje się być znacznie mniej agresywny wobec innych, prawdopodobnie ze względu na fakt, że nie jest już częścią Shadaloo. Birdie nienawidzi nakładać na swoją głowę żadnych kapeluszy i innych ozdób, ponieważ uważa że to rujnuje jego fryzurę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki