FANDOM

Nie należy mylić z M.Bison'em z Street Fighter Alpha 3.  Bison II - znany w Japonii jako Vega II (ベガII Bega Tsū), jest to mocniejsza wersja M.Bison'a, a pojawia się w serii Street Fighter EX.

Wygląd Edytuj

EX2 Plus Bison II pojawia się w białym mundurze i ma nieograniczoną ilość energii. Zyskuje dwa warianty ataków Psycho Cannon Super Combo i jest w stanie naładować je do dwukrotnej normalnej możliwości. W EX3, jego wygląd został zmieniony tak, że teraz ma pomarańczową skórę i nosi czarny mundur ze złotymi elementami.

Rozgrywka Edytuj

EX3, wymogi osiągnięcia postaci stały się łatwiejsze wraz z trudnością walki z nim oraz nie posiada on nieskończoną energię, choć zachowuje odmiany Psycho Cannon, ale w normalnym rozmiarze.

Bison II również wydaje się być o wiele bardziej agresywniejszy, niż jego normalny odpowiednik. Jego inne wersje wraz z nim, dosyć często korzystają z teleportacji, czyli z Bison Warp.

Choć nie jest grywalną postacią w EX2 Plus, to jest możliwość grania nim w EX3, choć może on być używany wyłącznie w trybie Original.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Street Fighter EX3 Shin-Bison zastępuje go, jako tajny boss.
  • Biały uniform Bison'a II w EX2 Plus, przypomina alternatywny schemat kolorów zwykłego Bison'aX-Men vs. Street Fighter i Marvel Super Heroes vs Street Fighter .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki