FANDOM

Cracker Jack (クラッカー・ジャック Kurakkā Jakku) - znany jako C.Jack, to postać, która pojawia się wyłącznie w Street Fighter EX Arika.

Wygląd Edytuj

W Street Fighter EX, C.Jack nosi białą koszulę z brązowymi szelkami, niebieskie spodnie z białym paskiem i brązowe buty wraz z białymi skarpetkami. Również nosi on brązowe rękawiczki, czerwony krawat oraz niebieski kapelusz, który zakrywa jego oczy. Jest on także opalony i ma brązowe włosy, które po części zakrywają jego twarz. Następnie w Street Fighter EX 2, jego strój uległ zmianie i teraz nosi jasny garnitur wieczorowy z brązową koszulą. Jego kapelusz zmienił kolor na czerwony i ma czarny pasek, ale wciąż zakrywa oczy wojownika, a także nosi on różowo-biały kwiat po lewej stronie marynarki i biżuterię.

Historia Edytuj

Jack był niegdyś bardzo znany w Las Vegas, w którym zdobył przydomek Cracker, ponieważ walczył on zawsze z kijem baseballowym. Któregoś dnia pewna organizacja przestępcza, postanawia przyjąć Jack'a, z nieznanych powodów. Lecz ten postanawia im uciec i zostaje ochroniarzem Blair Dame, która jest córką zamożnej rodziny europejskiej oraz postanawia podróżować po świecie razem z nią. Gdy podróż dobiegła końca, C.Jack znika, ponieważ Król Bharat porwał jego młodszą siostrę, ale gdy w końcu go pokonał oraz uratował siostrę, musiał dalej się ukrywać przed gangiem. W końcu zostaje zmuszony udać się rezydencji Blaira, gdzie tam przez jakiś czas się ukrywa.

Animacje Edytuj

Crackerjack-gif-noanim.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki