FANDOM

Cammy White - jest drugą postacią kobiecą, zaraz po Chun-Li. Po raz pierwszy pojawiła się w grze Super Street Fighter II, który został wydany w 1993 roku. Cammy jest zdecydowanie najbardziej widoczną i posiadającą wiele występów w grze niż pozostałe starsze postacie, a także wraz z Chun-Li, Cammy jest uważana za jedną z nieśmiertelnych dziewcząt uniwersum Street Fighter, jej popularność szybko czyni ją jedną z najbardziej znanych postaci, z powodu swojego atrakcyjnego wyglądu, smukłej sylwetki wraz z jej silną osobowość i umiejętnościami walki.

Wygląd Edytuj

Cammy posiada niebieski kolor oczu i długie blond włosy uplecione w dwa warkocze, a nad czołem zwisają kosmki włosów. Na lewym policzku ma bliznę. Jej strój składa się z zielonego kombinezonu i ma czarne buty podobne do glanów. Na jej rękach nosi czerwone długie rękawice i czerwony beret na głowie. Jej nogi są poryte zieloną farbą, jest to jej kamuflaż.

Osobowość Edytuj

Cammy jest silną i zdecydowaną młodą kobietą, która jest przyjazna i ma szacunek wobec tych których zna oraz dba o innych, ale może być czasem bardzo brutalna. Ona się nigdy nie poddaje i szkoli w walce z jej wrogami. Cammy uwielbia koty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki