FANDOM

Cody Travers - jest on jednym z głównych bohaterów Final Fight, wraz z Guyem i Haggarem. Swój debiut w Street Fighter miał w grze Street Fighter Alpha 3. Odkąd był dzieckiem walczył na ulicy, żeby przetrwać w Metro City.

Wygląd Edytuj

Cody nosi więzienny strój, który jest w białe i niebieskie paski. Jest on blondynem, z lekkim zarostem oraz ma niebieskie oczy. Nosi on białe adidasy, bandaże, a wokół nadgarstków ma założone kajdanki.

Osobowość Edytuj

W Final Fight, Cody jest przedstawiony jako przebojowy i lekkomyślny, ale ostatecznie jest dobrodusznym człowiekiem. Ma on silne poczucie sprawiedliwości oraz kocha swoją dziewczynę Jessice. Jednak w Street Fighter, po zerwaniu z Jessicą, traci też kontakt z kolegami, z dawnych lat, przed tym jak trafił do więzienia. Cody stał się bardzo apatyczny i zdystansowany, ale pozostając zadziorny jak zawsze. Czasami walczy z innymi, gdy mu się nudzi, lekceważąc wszystko. Uważa on swoje uwięzienie, jako karę za swoje czyny, choć skrywa jakąś wewnętrzną niechęć do świata zewnętrznego. Pomimo że walczy dla dobra miasta Metro City, to i tak jest on zadumany. Według jego zakończenia w Street Fighter IV, w więzieniu czuje się jak w domu, lecz jego dialog mówi nam, że zrezygnował z walk z przestępcami, ale wciąż ma poczucie sprawiedliwość i niechęć do złych ludzi, pomimo jego zmęczenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki