FANDOM

Crimson Viper (クリムゾン・ヴァイパー Kurimuzon Vaipaa) - znana również jako Maya (マヤ), to postać z Street Fighter. Jest ona jest amerykańskim myśliwcem, która należy do S.I.N oraz bierze ona udział w turnieju, aby zdobyć dane dla Battle Suit, choć jej prawdziwym motywem jest nabycie danych dla projektu BLECE, oprócz eliminowania "Numeru 15". Ma ona córkę Laurę.

Wygląd Edytuj

Crimson nosi specjalnie, zaprojektowany kostium do walk w turniejach, a także jest opracowany i wyprodukowany przez S.I.N. Gdy się ją zapyta, co jest przyczyną jej udziału w turnieju, to twierdzi ona, że chce w pełni wykorzystać swoje skuteczne możliwości, a tym samym, jest głównym kandydatem do badań terenowych. Kombinezon jej, jest niezwykły i przypomina zwykły garnitur, choć może ona schować dwie bronie w rękawicach i butach. Podczas bitew nie chroni on przed uszkodzeniem, ponieważ został zaprojektowany do ukrywania się. Nosi ona również fioletowy krawat na szyi, czarne rękawiczki, białe kolczyki i żółte okulary, a także ma czerwone włosy, ułożone w nowoczesny warkocz.

Osobowość Edytuj

Osobowość pracującej Crimson Viper jest lepszy i protekcjonalny, co widać miedzy Chun-Li , Cammy i Hakan'em. Jednakże, jest ona zainteresowana wewnętrzne funkcjonowaniem i problemami innych wojowników, jak pokazano w jej różnych wygranych walkach. Jeżeli chodzi o jej misje, to Viper nie pozwoli nikomu, aby powstrzymali ją od ukończenia celu. Jak wspomniano w niej cytatach, jej obecna osobowość jest daleka od jej młodszych lat. Mówi się, że była czymś w rodzaju żbika i poszukiwała mocnych delikwentów jako nastolatka, przed wydarzeniami, a kiedy dorosła stała się odpowiedzialna i koncentrowana. Gdy Viper, nie ma żadnych zadań, jest ona przedstawiona jako kochająca matka, jak pokazana w zakończeniu Super Street Fighter IV.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki