FANDOM

Decapre - to postać z Street Fighter. Początkowo pojawia się wraz z resztą Lalek, podczas wprowadzania Juli i Juni w Street Fighter Alpha 3. Również, pojawiła się wielokrotnie w komiksach UDON Street Fighter, przed dokonaniem grywalnego debiutu w Ultra Street Fighter IV. Jej imię pochodzi od rosyjskiego słowa oznaczającego grudzień Dekabr (декабрь).

Wygląd Edytuj

Decapre pochodzi z Rosji, a jej wygląd przypomina Cammy, choć nosi ona strój Lalki Shadaloo i niebiesko-szarą metalową maskę. Jej blond włosy, ułożone są w takie same dwa długie warkocze jak Cammy. Decapre ma także spaloną twarz, po lewej stronie, dlatego też nosi maskę. Nosi ona również, parę sztyletów, które są znacznie większe niż pazur Vegi.

Osobowość Edytuj

Jak jak Juni i Juli, została "zaprogramowana" do całkowitego posłuszeństwa. Jednak ona ma skrajności i bardzo dziwne maniery jak 'robot'. Decapre jest dość gwałtowna i nietrwała. Gdy Ryu z nią wygra, zauważa, że ​Decapre nie waha się w walce i zdaje się dążyć do swojego celu. Jej wzorce mowy są podobne do Q, gdyż mówią podobne słowa jak "zabijać i niszczyć", choć wzorce mowy Decapre, są ze względu na jej rozkładający się stan psychiczny. Ma także ekstremalną nienawiść do Cammy, która poluje na nią i składnia ją do ucieczki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki