FANDOM

Dhalsim (ダルシム Darushimu) - znany jest w całej serii Street Fighter z rozciągliwości, chudego ciała i ognistych ataków. Ma on żonę Sally i syna Datta.

Wygląd Edytuj

Budowę ma normalnego człowieka, który regularnie trenuje, z wyjątkiem jego brzucha i talii, które są wychudzone. Jego ręce są niezwykłe, mogą zmieniać długość i giętkość. Dhalsim wykorzystuje to, aby mieć przewagę nad swoimi przeciwnikami w trakcie walk. Nosi żółte bandaże jako spodenki, które są także wokół talii i na rękach. Ma na głowie trzy czerwone pasy zdobiące głowę, kolczyki, bransoletki metalowe na nadgarstkach, a na szyi trzy trupie czaszki.

Osobowość Edytuj

Dhalsim jest dość poważny, zdyscyplinowany, pokorny, a także bardzo surowy. Jest on pacyfistą. Jego pacyfistyczne podejście pozwala mu być kochającym ojcem i mężem dla swojej rodziny. Walczy on głównie dla biednych i uciśnionych, ponieważ nieustannie próbuje zebrać pieniądze dla swoich ludzi ubogich. Dhalsim ma świadomość, że jeśli użyje swej mocy, by pokonać innych, może on stać się zły. Ponadto, wszystkie formy jogi mają na celu pomoc w podróży w stronę oświecenia, a nie żeby szkodzić innym. Dlatego jest zaniepokojony, swoim styl walki stosowania przemocy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki