FANDOM

Dudley - jest angielskim bokserem z Street Fighter, a po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter III. Ma on podkładany głos, Bruca Robertsona w New Generation i Street Fighter III: 2nd Impact oraz od Francisa Diakowsky'ego w Street Fighter III: 3rd Strike. Dudley powraca w Super Street Fighter IV i tym razem głosu użyczył mu Stuart McLean.

Wygląd Edytuj

Dudley jest ciemnoskórym Brytyjczykiem, z czarnymi schludnymi włosami i wąsami, które są ułożone, w staromodnym stylu, kierowcy. Ma on również, niebiesko-morskie oczy i jest dobrze zbudowany. Nosi on sportowe spodnie, które są zielone z żółtym paskiem, wraz z zielonymi szelkami oraz białą, elegancką koszulą. Dudley ma także, zieloną muszkę, czarne buty i niebieskie rękawice, w których często jest widziany, jak czyta gazetę, pije herbatę albo trzyma czerwoną różę. Jego muskularna klatka jest widoczna, nawet przez ubranie.

Osobowość Edytuj

Dudley jest angielskim bokserem, urodzonym w zamożnej rodzinie angielskiej. Jego ojciec był wysoko cenionym zawodnikiem, który stał się biznesmenem i dorobił się ogromnego bogactwa. Dudley, od kiedy, był małym chłopcem, chciał być wojownikiem, ale jego rodzina wmawiała mu, że jest zbyt mały, aby konkurować. Później, jego ojciec stracił cały majątek firmy i rodziny. Te straty skłoniły Dudleya, do podjęcia zawodowego boksu, aby zarobić z powrotem utracone pieniądze. Wtedy w Dudleyu, przerodził się w groźny bokser, zarówno w ciele, umiejętnościach, jak i w dążeniu, do doprowadzenia jego rodziny, z powrotem do zamożności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki