FANDOM

Eagle - to postać, która pojawiła się w pierwszej oryginalnej grze, jako jeden z dziesięciu wojowników. Jest także jedną z wielu postaci, którzy nie pojawili się w Street Fighter II i Street Fighter Alpha. Dopiero w Capcom vs. SNK 2 powrócił jako grywalna postać oraz w Street Fighter Alpha 3.

Wygląd Edytuj

Eagle jest wysokim i muskularnym wojownikiem, który ma blond włosy ułożone w Pompadour, wąsy oraz blizny po obu stronach twarzy. W oryginalnym Street Fighter, ma na sobie garnitur bez płaszcza, z muszką i szelkami, które są czarne. Jednak w Capcom vs. SNK 2, Game Boy Advance i PlayStation Portable w Street Fighter Alpha 3, nosi białą koszulę z czerwoną chustą ascot, czarne spodnie, białe rękawiczki, ciemne buty, szelki, a także dwie pałki.

Historia Edytuj

Eagle to indywidualista z zimną krwią, który urodził się w Wielkiej Brytanii. Jest on ochroniarzem i zostaje zatrudniany przez bogatą rodzinę szlachecką. Któregoś dnia dostaje zlecenie, które miało na celu pokonanie Sagata, lecz to mu się nie powiodło i postanawia wrócić na scenę w barze, w którym staje się żywą legendą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki