FANDOM

Ed (エド Edo) - pierwotnie znany jako Bandaged Boy, pojawia się po raz pierwszy w Street Fighter IV, jako niegrywalna postać, potem zadebiutował w drugim sezonie Street Fighter V. Jest on protopem Psycho Power Balroga, przechwyconym przez Shadaloo, który służył jako potencjalny substytut dla M. Bisona.

Wygląd Edytuj

Ed ma krótkie blond włosy i niebieskie oczy. Kiedy uruchamia Psycho Power jego dłonie i oczy świecą na purpurowo. W epilogu Balroga Super Street Fighter IV, widziano go z bandażami na głowie. W Street Fighter V, Ed jest nastolatkiem o krótkich blond włosach. Nosi białą bluzę bez rękawów, czarne dresy i czerwone sportowe buty. Ma również tatuaż na jego lewym ramieniu i nosi pasujący zestaw białych opasek na nadgarstkach. Głównie on nosi kaptur. Jest to jego pierwszy alternatywny strój w Street Fighter V. Jako grywalny wojownik, nosi niebieski mundur Shadaloo z butami do kompletu, który nie ma tulei, lecz nosi czarno-białe rękawice MMA oraz kapelusz pasujący do munduru ze złotym znaczkiem na środku. Jego włosy są w tej części widoczne i opadają na jego prawe oko. Jest on również starszy, wyższy i bardziej muskularny.

Osobowość Edytuj

Ed wcale nie takim młodym i bezbronnym chłopakiem, takim jak kiedyś w Street Fighter IV. Ed wyhodował duże mięśnie, aby dopasować siebie do owego czasu w Street Fighter V. Może on być zarozumiały i krzykliwy, widząc go w walce.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki