FANDOM

Elena - to postać ze Street Fighter, a po raz pierwszy pojawiła się w Street Fighter III: New Generation. Głosu użyczyła jej, Kaoru Fujino w New Generation oraz 2nd Impact, w 3rd Strike Mie Midori, a w Ultra Street Fighter IV, Saki Fujita. W angielskiej wersji gry, ma głos Karen Dyer.

Wygląd Edytuj

Elena ma ciemną skórę i jest niezwykle wysoka, jak na kobietę, Jej włosy są krótkie i srebrzystobiałe, a oczy są niebieskie. Podczas walki chodzi boso, ale także ma długie oraz silne nogi. Wiele oficjalnych artów, głównie te ze SFIII, pokazują że ma błękitne, pomalowane paznokcie. Jej strój składa się, z białego, dwuczęściowego bikini i bransolet, które są blado czerwone, błękitne, złote oraz fioletowe, a także nosi je na szyi, ramionach, nadgarstkach, łydkach i kostkach. To sprawia, że jej strój jest najbardziej odkryty, od innych grywalnych kobiet, w historii serii Street Fightera.

Osobowość Edytuj

Elena jest młodą dziewczyną z silnym i czystym duchem, ale również jest wesołą "chłopczycą" z osobowością podobną do Sakury, Ibuki i kolegów rywalki Makoto, chociaż nie jest zuchwała, z ognistym temperamentem, jak jej rywalka. Zazwyczaj postrzegana jest z uśmiechem lub słodkim śmiechem. Choć jest bardzo energiczna i ma złote serce, także jest ona inteligentna, kontaktowa, kulturowo-akceptacyjna i zawsze chętna, aby dowiedzieć się więcej o świecie. Jest to jeden z powodów, dla którego zdecydowała się na podróż. Ma również, niezwykły akcent, a także jest w stanie usłyszeć i zrozumieć różne rytmy, a także głosy wiatru oraz drzew. Styl oraz podejście do walki Eleny, różni się od większości, ze względu na jej lekką osobowość, pozwalającą jej zaprzyjaźnić się kilkoma osobami lub dokuczyć innym. Elena jest też, bardzo wesołym człowiekiem, który patrzy na, swoje przyjaźnie, które motywują ją do przyłączenia się do 3rd turnieju świata, aby poznać nowych ludzi i ma nadzieję, że zaprzyjaźni się z nimi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki