FANDOM

Evil Ryu - jest to Ryu, tyle że z morderczymi mocami, w skrócie Satsui Ryu (殺意リ. W Street Fighter Zero 3 oraz w Street Fighter IV, nazywany Dark Ryu, a w komiksach Udon. Jest on grywalną postacią w Street Fighter, zaczynając od Street Fighter Alpha 2. Pierwotnie był wprowadzony w 1996 roku, w Street Fighter Zero, w mandze autorstwa Masahiko Nakahira, a później dołączony do Street Fighter przez Capcom.

Wygląd Edytuj

Evil Ryu ma na sobie czarne albo ciemno fioletowo-granatowe gi. W swoim debiucie ma czarną opaskę na głowie. Jego skóra i włosy mają nieco ciemny odcień, niż od zwykłego Ryu. W SNK vs.Capcom był przedstawiony z czerwonymi oczami, które w niektórych grach się świecą na czerwono, a w grze Super Street Fighter IV: Arcade Edition, jego wygląd został odświeżony. Teraz wygląda na bardziej groźniejszego i potężniejszego, jest to zaczerpnięcie od Akumy. Ma on wtedy kły, błyszczące oczy, a jego gi, rękawice i opaska są podarte. Jego włosy są czerwone i kolczaste. Zmienił się także jego głos, który jest demoniczny.

Osobowość Edytuj

W Street Fighter Alpha, Evil Ryu jest zimny, zarozumiały i ma obsesję na punkcie walk, w celu udowodnienia, że jest najsilniejszy. W Super Street Fighter IV, jest on bardziej demoniczny oraz jest morderczą istotą. Jego gniew jest bezmyślny i potężny, a także nie ma w nim dawnego Ryu. Uwielbia on władzę absolutną, brak jakiejkolwiek empatii i szacunku, a także gardzi on miłość, rodzinę, sprawiedliwość i zemstę. Również jest niezwykle brutalny.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki