FANDOM

F.A.N.G (ファン Fan) - znany jako "Wielki F.A.N.G" lub po prostu F.A.N.G w Japonii, to postać z Street Fighter, który po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter V. Był czwartym i ostatnim, z pierwszych nowych wojowników, potwierdzonych w Street Fighter V, a także jest jednym z bossów w grze.

Wygląd Edytuj

F.A.N.G jest bardzo chudym i wysokim mężczyzną, o średniej długości czarnych włosach, związanych w niski kucyk i bródką. Nosi on luźny, fioletowy chiński QiPao z okrągłym chiński znakiem z przodu jego QiPao, czarny chiński Capris i pasujące chińskie baletki z długimi, czerwonymi skarpetkami. Również nosi on, czarne okulary i duży czarny kapelusz z czerwonym paskiem. Jego ręce, świecącą się na fioletowo, gdy niektóre z jego ruchów są używane. Często jego ręce są ukrywane w rękawach workowatego QiPao.

Jego zastępczy kostium, składa się z niebieskiego kombinezonu z zamkiem, schodzącym do spodni, a jego Fuku ma żółte kręcone wzorki, w każdym bokach z luźnymi rękawami. Pod spodem nosi, białą koszulę z długim rękawem z czerwonym krawatem, czarnym pasem do bioder i czarne wysokie buty. Nosi także, w cienkiej oprawie okulary, a jego włosy są dłuższe i wciąż związane w niski kucyk z pół frędzlami, po prawej stronie.

Osobowość Edytuj

FANG jest ekstrawagancki, ale elitarne protekcjonalnym wobec innych, czego przykładem jest jego współdziałanie z Birdiem, który nie chce służyć M.Bison'owi w Shadaloo. F.A.N.G ma obsesję na punkcie protokołu i porządku, z tego wynika, skrupulatność dla Birdie'ego, który uciekł od Shadaloo. Prowadzi on operacje administracyjne Shadaloo, ale okazuje się być zimny i obojętny na swoich podwładnych, zwłaszcza Lalek, do których odnosi się, on do numerami, zamiast ich imionami.

F.A.N.G wydaje się być, niezwykle lojalny wobec M.Bisona, kładąc nacisk na bycie jego zastępcą i uważa siebie za numer "2", ogóle znak na jego QiPao oznacza "2", choć napisany jest niepoprawnie (jak zauważyły Karin i Chun-Li, w swoich cytatach zwycięskich przeciwko niemu, przy czym, może to sugerować, że nie wiadomo czy jest Chińczykiem), a gdy podobno napisał archaiczny znak 貳, był zadowolony z siebie, że będzie on mógł zakończyć jego walkę z przeciwnikami w ciągu zaledwie dwóch minut.

F.A.N.G jest napędzany głównie przez silne pragnienie, aby przetrwać trzeba żyć, bo każdy dzień może być jego ostatnim. Dorastał on w trudnych warunkach, stale otoczony przez śmierć innych, więc czerpie siłę ze swej nieugiętej woli życia i jakości, która robi wrażenie na Bisonie. Bez względu na sytuację, F.A.N.G zawsze będzie dążyć do celu.

Galeria Edytuj

F.A.N.G/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki