FANDOM

Garuda (ガルダ) - nazywany także Shin Garuda, jest grywalną postacią i bossem w Street Fighter EX. Także jest jedną z najbardziej pamiętanych postaci serii EX.

Wygląd Edytuj

Geruda jest demonem, ubrany w zbroję samuraja. Nosi on szkieletową maskę, a w jego ciele, pojawiają się ostre ciernie.

Osobowość Edytuj

Z tego co wiadomo, Geruda jest kompilacją wszystkich zabitych dusz przez Satsui no Hado. Żywi się on, negatywnymi uczuciami, takimi jak złość, nienawiść, zazdrość, zdrada i rozpaczy, lecz nie w takim stopniu jak M.Bison. Jego wiek, dokładne pochodzenie i styl walki nie są znane. Podobnie, nie są potwierdzone spotkania bohaterów z innymi wojownikami w serii EX. Garuda walczy trudniej, gdy przeciwnik wykorzystuje Satsui no Hado.

Historia Edytuj

Garuda jako demoniczne wcielenie i wszystkiego, co jest związane z Satsui no Hado, obudził się w wyniku walki między Akumą i Kairi. Zdesperowany Kairi, by uratować swoje życie od dzikich ataków Akumy, przywołuje Garude, po przez niekontrolowane przypływy energii i wybuch. Wtedy gdy, Akuma miał wykonać Demon Raging, a Kairi znika w świetle. Garuda, widząc Akumę, wyzywa go do walki z nim. Akuma, myśląc, że Garuda jest słabym wojownikiem, ten wysyła go w otchłań, ale ku zaskoczeniu, Garuda walczył mocniej i lepiej wykorzystywał Satsui no Hado. Po otrzymaniu kilku ciosów, Akuma zdał sobie sprawę, że nie powinien walczyć z Garudą, dlatego decyduje się na ucieczkę. Garuda stwierdził, że Akuma nie był źródłem przypływ energii i nie jest już zainteresowany nim, a także opuszcza miejsce walki, w poszukiwaniu źródła energii. Przez dłuższy czas Garuda, nie mógł znaleźć Kairi. Dopiero w drugim turnieju, odnajduje go, ale na jego drodze staje mu M.Bison. Walka zakończyła się remisem, gdy Garuda przerwał, M.Bison'owi, gdy ten wykonywał Psycho Crusher. Po tym wszystkim, Garuda ucieka z pola bitwy i kontynuuje swoje poszukiwania. Garuda nie miałby swojego rewanżu z Kairi, aż do trzeciego turnieju EX, gdy serce Kairi było już zmiękczone, jego moc nie miała siły, przeciwieństwie do śmierci. Garuda miał zamiar zabić go, ale Kairi przywołał energię, taką samą jak w walce z Akumą, przez co Garuda niespodziewanie zniknął.

Animacje Edytuj

Garuda-animation

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki