FANDOM

Gill - jest głównym antagonistą i bossem w serii Street Fighter III. Głosu użyczyli mu w New Generation i 2nd Impact Bruce Robertson, a w 3rd Strike Lawrence Bayne.

Wygląd Edytuj

Gill charakteryzuje, się kolorem skóry, która jest pół czerwona i pół niebieska. Ma on umięśnione ciało i płynące, blond włosy. Nosi on jedynie, białe majtki, które są wyraźne zamierzane do podobieństwa greckiego Boga.

Osobowość Edytuj

Jest on przedstawiony jako lider Iluminatów, który chce się stać się dobrotliwym monarchą, nad jego godnymi poddanymi. Nieziemski, majestatyczny i charyzmatyczny, Gill szuka wojowników w swoich poszukiwaniach, lecz nie jest on bez wad, jednak nie jest wyniosły, arogancki, ale jest elitarne najgorszym kultem wykorzystania niemoralnych sposobów, takich jak porwania, przymus, manipulacji DNA, pranie mózgu, jest to dość podobny sposób do Shadaloo, Wybiera on ludzi, którzy byli w większości wydarzeniach w światowych organizacjach przestępczych, ponieważ tym chce osiągnąć swoje cele. Gill, jednak nie morduje niewinnych ludzi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki