FANDOM

Gouken - jest grywalną postacią w Street Fighter, a także jest przybranym ojcem Ryu, oraz jego i Kena mistrzem sztuk walki, były mistrzem Dana i starszym bratem Akumy. W rzeczywistości Gouken w Street Fighter IV był bossem i można było go odblokować w wersji konsolowej, gdy odtwarzane są kolejne iteracje.

Wygląd Edytuj

Gouken jest najczęściej przedstawiany, jako staruszek, który jest bardzo dobrze zbudowany. Mężczyzna ma białą brodę i modlitewne paciorki na szyji. W Street Fighter IV, szare karate gi i czarną szarfę.

Osobowość Edytuj

Gouken jest naturalnie że z archetypowym "starszym mistrzem", który jest powszechnych w mediach związanych z sztukami walki. Jako surowy i poważny, może on mieć entuzjazm, będąc jednocześnie duchem sportu i mieć skromne dobre serce. Jego podejście jest ciche i spokojne, kojarzące się z zasadami "zen". Często dzieli on wnikliwe rady i mądrości. Gouken nienawidzi Akumy, za to, że zabij jego pana, Goutetsu i za ciemność, która wpływa na sztuki walk, zamiast szukać bardziej czystej postaci siły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki