FANDOM

Guile - to postać z serii gier Street Fighter, wprowadzony został w Street Fighter II. Mimo, że jego rola w historii Street Fighter był początkowo minimalna, jest on uważany za trzecią najbardziej męską postać w serii, po Ryu i Kenie, głównie ze względu na jego skuteczność jako postać i jego popularność. Ma on żonę Julie i córeczkę Amy.

Wygląd Edytuj

Wygląd Guila jest inny od wielu postaci azjatyckich w serii Street Fighter. Mężczyzna ma jasnoniebieskie oczy i rzeźbioną szczękę. Fryzurę posiada wysoką i raczej równie ściętą, a kolor włosów to blond. Guile nosi typowo amerykański mundur wojskowy i posiada na obu ramionach tatuaże flagi Stanów Zjednoczonych. Zgodnie ze standardowym protokołem wojskowej Stanów Zjednoczonych. Na jego szyi nosi nieśmiertelnik ze swoim imieniem i imieniem zmarłego kumpla Charliego.

Osobowość Edytuj

Guile jest trudnym człowiekiem, zarówno fizycznie jak i psychicznie, lecz jest dumą rodziny, kochającym mężem i ojcem dla swojej rodziny. Jest to człowiek ze spokojnym sercem, ale w rzeczywistości kryje w sobie wściekłość po śmierci Charliego. Guile jest bardzo lojalny wobec wojska i Stanów Zjednoczonych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki