FANDOM

Hakan - to postać z Street Fighter. Zadebiutował jako dziesiąty wojownik w Super Street Fighter IV, a został ujawniony 9 marca 2010 r. przez IGN. Jest to także pierwszy turecki charakter, wprowadzony w serii Street Fighter.

Wygląd Edytuj

Hakan jest ogromnym tureckim zapaśnikiem z głęboką czerwoną skórą i silnym akcentem. Ma dziwne turkusowe włosy, ułożone w okrągłe loki i symetrycznie ustawionym dużym wąsem. Nosi on duży pas, na którym jest złota głowa lwa, ale również ma ogromny złoty łańcuch, który łączy się z pasem, a także nosi obcisłe niebieskie spodnie, podobne do tradycyjnych Yağlı, ale są one ozdobione skórzanymi pasami.

Osobowość Edytuj

Hakan ma bardzo silne przekonanie, że jego własny styl walki, jest najlepszy na świecie. Zgodnie z jego cytatami, podczas wygranych walk w trybie arcade, ma mieszane uczucia, jeżeli chodzi o przeciwników. Niektórych lubi , jak Ryu, Goukena, Zangiefa i Dhalsima, to właśnie do niech ma duży szacunek, ale innych, jak Rufus, El Fuerte i Adon, a nawet złe postacie, trzyma przy niskim zakresie oraz reaguje dość surowo (nawet uważa Cody'ego, za złego człowieka, z powodu jego więziennego stroju). Choć uważa, że E.Honda, jest dobrym przyjacielem, ich wiara czyni, że są bardziej przyjaciółmi niż rywalami. Hakan kocha swoją rodzinę ponad wszystko, nawet bardziej niż tureckie zapasy oliwne.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki