FANDOM

Hokuto (ほくと) - to postać, która pojawia się wyłącznie w Street Fighter EX Arika, gdzie jest jedną z głównych bohaterów serii. Jest ona młodszą siostrą Kairi oraz starszą siostrą Nanase. Posiada ona alternatywną wersję Bloody Hokuto.

Wygląd Edytuj

Hokuto początkowo nosi mundur praktykującego Kyudo, a składa się on z niebieskiej marynarskiej hakamy i białych tabi. Górna cześć ubrania składa się z czerwonego, lakierowanego napierśnika muneate, który jest na białym hakamashita, a pod gi ma fioletowy podkoszulek. Również nosi ona białą opaskę, zakrywającą jej całe czoło i brązową rękawice na lewej ręce, która ma odsłonięte dwa palce. Jej włosy są koloru ciemnego brązu, a także są długie i opadają na ramiona. Drugim strojem Hokuto jest różowe Kimono, z małymi, biało-różowymi wzorkami wiśni, które biegną wokół jej długich i szerokich rękawów. Nad złotym obi, nosi zieloną hakame oraz białe tabi. Jej włosy są związane w kucyk z zielonymi paskami w hime, a jej grzywka odsłania czoło.

Osobowość Edytuj

Hokuto okazuje się być bardzo spokojną i szlachetną kobietą. Pomimo tego, ma dość temperamentnych osób, takich jak Vega. Dziewczynę otacza smutek, ponieważ jej brat Kairi zaginął. Dlatego też mało mówi i nie jest ona bardzo otwarta, w przeciwnym razie jest ona wrażliwa, kiedy ktoś mówi o problemach rodzinnych.

Historia Edytuj

Hokuto urodziła się w rodzinnym Mizukami (水 神), w którym zagłębia tradycją sztukę kobujutsu. Początkowo podczas jej dzieciństwa znana jest jako Shirase (訃), a następnie w młodym wieku została głową domu i była odpowiedzialna za wychowanie. Niedługo po niej, urodziła się jej młodsza siostra Nanase, z którą trenowała sztuki walki i była bardzo mocno do niej przywiązana. Hokuto była uczona od najmłodszych lat, sztuki walki, który opierał się na jej osobistym stylu, żeby zostać jedną z starożytnych Seiden (正 伝) w Mizukami. W 17 dniu Hokuto, dowiedziała się od ojca, o tym, że ma starszego brata o imieniu Kairi, który zniknął, kiedy Hokuto była jeszcze niemowlęciem. Jej brat w rzeczywistości wciąż żyje i chodzi ścieżkami Shura (修羅). Dlatego też Hokuto wyrusza w podróż, aby zatrzymać go, co oznaczało, że będzie musiała stawić czoła Kairi w walce na śmierć i życie. Ostatecznie Hokuto osiągnęła swój cel podróży i dołącza do niej Kairi. W Street Fighter EX3 jej zakończeniu, widzi ona Kairi i w tym samym czasie zastanawia się, czy to jest na pewno jej brat. Nagle spada ona na podłogę i płacze, ponieważ nic nie może zrobić, tylko czekać aż jej brat odzyska utraconą pamięć.

Animacje Edytuj

Hokuto STANCE.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki