FANDOM

Hugo - to postać, która pierwszy raz została wprowadzona w Final Fight, znany jako Andore, a następnie pojawił się pod nowym imieniem w Street Fighter EX. Jest on także pierwszym Niemcem dodanym w Street Fighter.

Wygląd Edytuj

Muskularny Hugo jest jednym z najwyższych i najcięższych grywalnych postaci w Street Fighter. Hugo tradycyjnie nosi koszulkę bez rękawów w różową skórę pantery wraz z ciemniejszymi różowymi dżinsami, brązowymi butami oraz czarnymi bransoletami ze srebrnymi wypukłościami. Również nosi on gruby łańcuch z tyłu pasa wokół bioder. Ma on także długie czarne włosy, podobne do afro, które się poruszają podczas walk.

Osobowość Edytuj

Hugo jest często postrzegany za typowego mięśniaka, który jest dość niemądry oraz tępy. Podkreśla to jego dziwny wyrazy twarzy, co nawet sam może to potwierdzić. Jednak, gdy chodzi o walkę, bez żadnej wymówki przystępuje do niej, zwłaszcza jeżeli jest z nim jego najlepsza przyjaciółka Poison. Hugo ma w sobie dumę swojej wielkości, siły mięśni i bardzo dużą budowę ciała, ale ​​często twierdzi, że prawie nie czuje, kiedy wykonuje większość ataków.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki