FANDOM

Ibuki - jest ona kunoichi, czyli kobietą ninja i jest grywalną postacią w Street Fighter. Po raz pierwszy pojawiła się w Street Fighter III: New Generation i ma podkładany głos Yuri Amano we wszystkich trzech grach, a w Super Street Fighter IV, głosu użyczyły jej w języku japońskim Ayumi Fujimura oraz Kat Steel w języku angielskim. Ibuki powraca w Street Fighter V, jako jedna z pierwszych DLC, również ma, po raz kolejny, głos Ayumi Fujimura.

Wygląd Edytuj

Ibuki jest młodą dziewczyną z Japonii. Wychowała się w wiosce ninja, która jest ukryta przed okiem społeczeństwa, gdzie trenuje śmiertelną sztukę, ninjutsu. Ma ona krzywą, lecz atletyczną budowę, a jej ciemne włosy, są związane w długi kucyk, który jest poniżej talii. W przeciwieństwie do większości innych kobiecych postaci, które są tej samej narodowości, strój Ibuki jest bardziej tradycyjny i składa się z workowatego, brązowo-beżowego kombinezonu, w którym na górnej części odzieży, jest czarna maska, którą często zakrywa dolną połowę twarzy. Na jej nogach, rękach i głowie posiada bandaże, tego samego koloru co ubiór, a także nosi szary pas oraz brązowe rękawice bez palców. Często widziana jest ze Kunai. W jednej z animacji, w Street Fighter III, normalne ubranie Ibuki, składa się z białej koszuli bez rękawów, luźnych, niebieskich spodni jeansowych i szaro-czarnych adidasów. Również, nosi ona żółty plecak, a jej mundurek szkolny składa się, z jasnoniebieskiej koszuli bez rękawów, a pod nią ma, białą koszulkę z krótkim rękawem, na której ma przywiązaną do kołnierza czerwoną wstążkę, jasnoniebieską spódnicę, czarne majtki pod spodem, białe skarpetki i niebieskie-białe adidasy. W Street Fighter V , jej wygląd to połączenie mundurka szkolnego z pierwszym strojem. Nosi ona mundurek z poprzedniej serii i podkolanówki z niebieskimi butami, podobnymi do tych co posiada Sakura, a także maskę i ciemnobrązowe ochraniacze na nogach oraz rękach, a także dopasowane, granatowe, długie rękawiczki bez palców oraz brązową saszetkę na prawym udzie, gdzie trzyma swoje kunai'e.

Osobowość Edytuj

Choć Ibuki jest dobrze wyszkolonym ninja, to i tak jest ona wciąż normalną, nastoletnią dziewczyną, która ma typowe zainteresowanie chłopcami. Twierdzi ona, kilkakrotnie, że jej szaty ninja są brzydkie, a podczas codziennego treningu są dziwne. W Super Street Fighter IV, gdy wygrana, ocenia swoich przeciwników, na podstawie ich wyglądu, zachowania i odzieży, a także ich skuteczności w walce. Ibuki uważa, że Guy jest dość przystojniak, chociaż przeszkadza jej, jego nietradycyjny strój ninja. W serii Street Fighter III, Ibuki uznała, że Alex jest jedynym "chłopcem", co można stwierdzić, że ją przyciąga. Lecz jednak, nazywa go "mężczyzną stadniny" w wygranej walce, ma to na celu, wyrażenia jej rozczarowania, jego utraty "instynktu mocy".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki