FANDOM

Ingrid - znana również jako Bogini Wieczności, to postać, która po raz pierwszy pojawiła się w Capcom Fighting Evolution, przed serią Street Fighter, a następnie w Street Fighter Alpha 3 MAX . Była ona pierwotnie zaprojektowana przez Hidetoshi "Neo_G" Ishizawa i Yoshinori Ono w odwołanej bijatyce Capcom Fighting All-Stars, jako jedna z czterech oryginalnych wojowników.

Wygląd Edytuj

Ingrid ma długie, jasne włosy z grzywką i dwa, duże, okrągłe, złote ozdoby po jednym z każdej strony głowy. Jej tęczówki są koloru czerwonego. Strój Ingrid przypomina mundurek ​​uczennicy, a składa się z lekkiej, fioletowo-niebieskiej sukienki z długimi rękawami. Górna część sukienki jest ozdobiona białymi akcentami, złotymi guzikami i białą, dużą kokardą pod kołnierzem, a dolna posiada pasującą, krótką spódniczkę z białą, odstającą koronką. Ingrid nosi także białe rękawiczki, brązowe rajstopy i czarne butki Mary Janes na wysokim obcasie z kokardką na każdym z bucie.

Osobowość Edytuj

Ingrid jest niezwykle potężną wojowniczką, ​​który nie znosi złej energii Satsui no Hado. Jest ona mądra i inteligentna, pomimo swego pozornego życia fizycznego. Również jest zabawna, często gdy pokona przeciwnika, łaskocze go, ale także dysponuje niezwykłą władzą i często podchodzi do innych z dystansem. Ponadto ma wielki szacunek do Ryu i Rose.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki