FANDOM

Juri Han (ハン・ジュリ Han Juri, Hangul: 한주리, Hanja: 韓蛛俐) - jest postacią w Street Fighter, a ma swój debiut Super Street Fighter IV, gdzie jest główną postacią w fabule. Ma ona 25 lat (w Super Street Fighter IV) i jest opisana jako brutalny i sadystyczny członek S.I.N-u, który rozkoszuje się zadając ból jej wrogom, podczas walki. Jest ona także, pierwszą postacią pochodzącą z Korei Południowej i wykonującą Taekwondo w serii Street Fighter. Juri powraca w Street Fighter V, jako jeden z pierwszych myśliwców DLC.

Wygląd Edytuj

Juri nosi fioletowe dudou z różowymi wzorkami (chiński napierśnik) na piersiach, które jest przymocowane ośmioma paskami na plecach, tworząc wzór pająka. Nosi ona długie baggy, składające się z białych spodni, na których są fioletowe płaty i czarne paski, a także nosi ona długie, fioletowo-różowe rękawiczki bez palców oraz czarny długi pas z białą klamrą. Jej paznokcie są pomalowane na jasny różowy kolor. Ma ciemne włosy z grzywką, ułożone w dwa rogi, które wydają się być przymocowane różowymi wstążkami. Nosi także, okłady na nogach. Jej lewe oko zostało uszkodzone, dawno temu i zastąpione maszyną, która wzmacnia jej zdolności.

Osobowość Edytuj

Juri podchodzi do walki emocjonalnie, w przeciwieństwie do Ryu, który poszukuje sensu. Jej napęd jest bardziej mściwy i bezwzględny, a także lubi zadawać ból wrogom oraz może bardzo łatwo stracić panowanie nad sobą, kiedy uderza bez ostrzeżenia. Często pokazuje kilka cech, prowokujących i wyraża sugestywne uwagi wobec jej wrogów, gdy wygra walkę. Jest ona również, przebiegła i manipulacyjna. Chwilami, wydaje się być ponura i przygnębiona. Jednak pomimo jej mściwości i bezwzględnego zachowania, wciąż ma jakieś niejasne poczucie honoru. Podczas swojej misji (w Super Street Fighter IV OVA), zostawiła chłopca przy życiu pomimo, wielu cywilów. Również wydaje się, że Juri, nie znosi walki z dziećmi i Evil Ryu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki