FANDOM

Juri Han (ハン・ジュリ Han Juri, Hangul: 한주리, Hanja: 韓蛛俐) - jest postacią w Street Fighter, a ma swój debiut Super Street Fighter IV, gdzie jest główną postacią w fabule. Ma ona 25 lat (w Super Street Fighter IV) i jest opisana jako brutalny i sadystyczny członek S.I.N-u, który rozkoszuje się zadając ból swoim wrogom podczas walki. Jest ona także pierwszą postacią w serii Street Fighter pochodzącą z Korei Południowej i posługującą się Taekwondo. Juri powraca w Street Fighter V jako jeden z pierwszych wojowników dostępnych jako DLC.

Wygląd Edytuj

Juri nosi fioletowe dudou z różowymi wzorkami (chiński napierśnik) na piersiach, które jest przymocowane ośmioma paskami na plecach, tworząc wzór pająka. Na nogach ma długie, luźne ubranie składające się z białych spodni, na których są fioletowe płaty i czarne paski, a także nosi ona długie, fioletowo-różowe rękawiczki bez palców oraz czarny długi pas z białą klamrą. Jej paznokcie są pomalowane na jasny różowy kolor. Ma ciemne włosy z grzywką, ułożone w dwa rogi, które wydają się być przymocowane różowymi wstążkami. Nosi także okłady na nogach. Jej lewe oko zostało uszkodzone dawno temu i zastąpione maszyną, która wzmacnia jej zdolności.

Osobowość Edytuj

Juri podchodzi do walki emocjonalnie, w przeciwieństwie do Ryu, który poszukuje sensu. Jest mściwa i bezwzględna, a także lubi zadawać ból wrogom oraz może bardzo łatwo stracić panowanie nad sobą, kiedy uderza bez ostrzeżenia. Często pokazuje te cechy, prowokuje i wyraża sugestywne uwagi wobec jej wrogów, gdy wygra walkę. Jest ona również przebiegła i manipulacyjna. Chwilami, wydaje się być ponura i przygnębiona. Jednak pomimo jej mściwości i bezwzględnego zachowania, wciąż ma jakieś niejasne poczucie honoru - przykładowo pPodczas swojej misji pokazanej w Super Street Fighter IV OVA, zostawiła chłopca przy życiu pomimo, wielu cywilów. Również wydaje się, że Juri nie znosi walki z dziećmi i Evil Ryu.