FANDOM

Kairi (カイリ) - to postać, która pojawia się wyłącznie w Street Fighter EX Arika. Zadebiutował jako ukryty wojownik w wersji Arcade w pierwszej części gry. Jest on starszym bratem Hokuto i Nanase z klanu Mizukami.

Wygląd Edytuj

W Street Fighter EX, Kairi jest wysokim i muskularnym młodym człowiekiem, z długimi czarnymi włosami związanymi w kucyk. Jego oczy są czarne, a na lewym oku jest blizna, prawdopodobnie spowodowana, pojedynkiem na śmierć i życie, jego z ojcem. Kairi nosi niebieską koszulkę bez rękawów, tego samego koloru spodnie i bandaże na rękach, a także na nogach. W Street Fighter EX2, jego wygląd zmienił się dramatycznie. Jego włosy, zmieniły kolor z czarnego na srebrzysto-biały, a oczy są czerwone i wydają się świecić, podczas wykonywania specjalnych ataków lub gdy wygra. Jego ciało, teraz jest pokryte jest bliznami, w wyniku jego demonicznych sił. Nosi on, białe spodnie z czerwoną górą i czarnym pasem. Kairi, nie nosi już koszuli, a kiedy jego moc jest w najwyższym punkcie, jego bandaże pokrywają płomienie blueish.

Osobowość Edytuj

Niewiele wiadomo na temat charakteru Kairi, jednak można przypuszczać, że z powodu jego utraty pamięci i ostatnich słów ojca. Kairi jest poważnym wojownikiem, który jest zdeterminowany, aby zrozumieć siebie oraz sens swojego życia. W Street Fighter EX2, stał się coraz mroczniejszy i poważniejszy, w wyniku jego nowej mocy demonicznej. Czasami można zauważyć, że trzyma on ręce na głowie i krzyczy z bólu, co oznacza, że jego nowa siła bierze ogromne piętno, nad jego umysłem.

Historia Edytuj

Kairi urodził się w rodzinnym domu Mizukami i został przeszkolony rodzinnej sztuki walki. Jednak, Kairi traci swoje wspomnienia, kiedy walczy z własnym ojcem, na śmierć i życie. Przez kilka lat, wędrował on po świecie, walcząc bez ładu i składu. Tylko słowa "należy kwestionować swoje granice" pozostały mu w jego pamięci. Uważał że, kierowanie się tymi słowami, jest jedynym sposobem, aby odzyskać swoje wspomnienia. Kiedy stawał do walki, jego włosy zmieniły się na białe, a jego ciało zaczęło się pokrywać bliznami. Ostatecznie Kairi walczył tylko i wyłącznie z jego młodszą siostrą Hokuto i to kilkakrotnie. Pomimo prób Nanase, nie zatrzymała Kairi i Hokuto, ponieważ ich los był nieunikniony. W jego zakończeniu, w Street Fighter EX3, Kairi pokonuje Hokuto w walce, a gdy ona widzi jego plecy zastanawia się, czy to jej ojciec, przed utratą przytomności.

Animacje Edytuj

Street fighter ex3 kairi stance by guyarmando-d7lsv8v

GaleriaEdytuj