FANDOM

"Widzisz? Silniejszy wojownik zawsze wygrywa! To proste do zrozumienia jak schemat blokowy!" —Ken

Ken Masters (ケン・マスターズ, Ken Masutāzu) jest postacią z serii gier Street Fighter, której wydawcą jest Capcom. Jest jedną z głównych postaci serii, zaraz po Ryu. Ma ten sam cel, co Ryu, czyli rozwijanie swoich umiejętności walki poprzez pojedynkowanie się z silnymi przeciwnikami i ciągły trening. Chociaż nie poświęcił się temu tak bardzo jak Ryu, to wciąż jest bardzo silnym wojownikiem.

WyglądEdytuj

Ken jest znany ze swoich brązowych (żółtych w serii Alpha) rękawic oraz czerwonego gi z oderwanymi rękawami, tak jak u Ryu. Capcom powiedziało, że zostało dla niego wybrane czerwone gi, aby podkreślić jego ostry sposób walki. Jego oderwane od gi rękawy nie są tak postrzępione jak u Ryu, są w dużo lepszym stanie. Ken ma długie blond włosy oraz długie brwi. W Street Fighter Alpha ma dłuższe włosy i są one spięte czerwoną opaską. Później Ken przestał nosić tę opaskę, bo dał ją Ryu. Nosi czarny pas i zawsze walczy z gołymi stopami.

OsobowośćEdytuj

Ken jest przeciwieństwem Ryu. Podczas gdy Ryu jest poważny i spokojny, Ken jest głośny i nieprzewidywalny. Jest typem samca alfa z ogromnym ego. Stale przypomina swoim przeciwnikom o swojej wielkości. Zdarza mu się być zuchwałym, egoistycznym i aroganckim, ale ma dobre serce. Przeważnie jest sympatyczny, miły i przyjacielski. Nigdy nie wycofuje się z walki, bez względu na to, w jak ciężkiej jest sytuacji. Podobnie jak Ryu, kieruje się honorem, ciężką pracą, wytrwałością i dyscypliną. Zawsze darzy swoim przeciwników szacunkiem, nieważne czy przychodzi mu się zmierzyć ze swoim mistrzem Goukenem, ze swoim przyjacielem Ryu czy nawet z Terrym Bogardem - jego rywalem z gry Capcom vs. SNK. Dla Kena bardzo ważna jest rodzina. Prawie nie wziął udziału w turnieju podczas Street Fightera IV, gdyż nie chciał zostawiać Elizy samej.

Ken lubi jazdę na deskorolce. Jeśli chodzi o jedzenie, to jest miłośnikiem różnych rodzajów makaronów. Należy dodać, że gotowanie potraw z makaronu jest jego hobby. Z kolei nie lubi Umeboshi (moreli japońskich marynowanych w soli). Ken bardzo lubi plażę i sportowe samochody. Kocha swoją żonę Elizę, z którą ma syna o imieniu Mel. Ma również swojego ucznia, Seana Matsudę. Mimo tego, że go irytuje, to i tak go lubi. Ken nie lubi oper mydlanych oraz przegrywania walk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki