FANDOM

Kolin (コーリン Kōrin) - znana również jako Helen (ヘレン Heren) pojawia się po raz pierwszy w Street Fighter III: New Generation jako niegrywalna postać, a zadebiutowała w drugim sezonie Street Fighter V. Jest życzliwym i oddanym agentem Iluminatów, pełniąc w głównej mierze funkcję osobistej asystentki Gilla.

Wygląd Edytuj

Kolin jest atrakcyjną kobietą, pozornie z wschodnioeuropejskiego pochodzenia, która jest blondynką i ma niebieskie oczy. W swoim pierwszym występie w Street Fighter III wyróżnia ją asymetryczna fryzura updo. Kolin nosi starannie ubrany damski garnitur z dopasowaną spódnicą i butami na wysokim obcasie. Ten strój powraca jako strój "Nostalgii" w Street Fighter V. Street Fighter V jej włosy są dłuższe i nie są proste. Na głowie nosi czarną ushuakę z czteroramienną gwiazdą na środku. Ubrana jest w czarny afgański płaszcz wojskowy z kończącą się minispódniczką oraz z guzikami. Również nosi wysokie, czarne pończochy i futrzane buty.

Osobowość Edytuj

Street Fighter III Kolin pojawia się przede wszystkim w roli pełnoprawnej asystentki Gilla. Kiedy wchodzi w interakcje z innymi postaciami, jest trochę oburzona. W Street Fighter V jest przedstawiona jako koniunktura, która wydaje się rozdarta między dwiema osobami: fałszywą, a dobrą. Pełni ona rolę pielęgniarki dla Charlie'go Nasha i pomocnika dla bohaterów, a jej prawdziwe ja to gorliwa, bezwzględna, okrutna i mściwa. Kolin jest głęboko religijną osobą, poświęcona Gill'owi i naukom Tajnego Stowarzyszenia. Prowadzi kopię Księgi Miraha, świętej księgi z Illuminati i odczytuje ideje, gdy jest zmartwiona. Gadzi żołnierzami i stara się zakończyć całą wojnę.

Animacje Edytuj

Gill-girl

Więcej z Fandomu

Losowa wiki