FANDOM

Laura (ララ·マツダ/ Rara Matsuda) - to postać z Street Fighter, która po raz pierwszy pojawiła się w Street Fighter V. Po raz pierwszy, zaobserwowano ją w japońskim czasopiśmie gry Famitsu i przez nieszczelności na Twitterze. Laura była trzecią z czterech nowych wojowników, potwierdzonych przez Street Fighter V, a także jest pierwszą, nową, kobiecą postacią w grze i trzecim brazylijskim wojownikiem, zaczynając od Blanki i jej młodszy brata Seana.

Wygląd Edytuj

Laura ma długie czarne włosy, po prawej stronie noszone luzem, a po lewej ma warkocze Cornrow, a także ma lekkie brązowe oczy. Nosi ona jasnozielony biustonosz sportowy z żółtymi paskami, dopasowane jasnozielone spodnie z czarnym pasem na jej talii, a na nogach ma zielone okładziny. Również nosi ona, kilka bransoletek w różnych kolorach podobnych do tych co nosi Elena. Kolory jej stroju pasują do brazylijskiej flagi.

Jej alternatywny kostium, składa się z jasnozielonej mini koszulki z krótkim rękawem, która odkrywa połowę jej piersi i na środku jest słowo "Bonita" (po portugalsku/brazylijsku znaczy, piękna "kobieta"), nosi także krótkie szorty z paskami i czarnymi stringami, brązowymi sandałami w stylu gladiatora, żółte i czerwone bransoletki na obu nadgarstkach oraz czerwony naszyjnik na szyi ze złotym kamieniem.

Jej drugi alternatywny kostium, składa się z żółtego karate gi z czarnymi konturami, czarnym topem pod spodem, jasnozieloną Burumą z czarnym pasem karate i czarnych okładów na nogach. Również ona nosi, czarne rękawiczki bez palców, a jej włosy są związane w wysoki kucyk.

Osobowość Edytuj

Laura opisywana jest jako "artystka" i posiada bezpłatny werwy, energiczną osobowość oraz cieszące się emocje. Jest ona podobna do Makoto, a także ma chęć promowania styl walki jej rodziny, lubi też udzielać rad innym. Jej charakter jest specyficzny, a wynika to z jej cytatów i z tego powodu może bardzo łatwo się zaprzyjaźnić.

Galeria Edytuj

Laura/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki