FANDOM

Makoto - to postać w Street Fighter. Po raz pierwszy pojawiła się w Street Fighter III: 3rd Strike i podłożony głos ma Makoto Tsumury. Powraca ona, jako grywalna postać w Super Street Fighter IV.

Wygląd Edytuj

Makoto nosi sportowo-europejskie gi do karate z poprawkami. Pod spodem nosi czerwony biustonosz sportowy. Wokół szyi ma długie, żółte hachimaki (szal), które zwisa za jej plecami. Jej włosy są czarne, krótkie i nieco rozczochrane, a ciało jest bardzo dobrze zbudowane, jak na swój wiek oraz także, chodzi boso.

Osobowość Edytuj

Makoto jest bardzo konkurencyjna, zuchwała i zawsze czeka na nowe wyzwania. Często oskarża swoich przeciwników o ich porażkę, gdyż walki wydają jej się być zbyt łatwe. Chociaż interesuje się modą, jak dziewczynki w jej wieku, choć wciąż cierpi, ponieważ jest uważana za chłopaka. Makoto kocha gorące bitwy i walki, to ożywia dojo jej ojca. Ona nie boi się nikogo i będzie wyzwaniem każdego przeciwnika, który stanie jej na drodze. Jest jeszcze młody i niedoświadczona, ale wielu wojowników jest pod wrażeniem jej umiejętności oraz mocy, a także nakłaniają ją do kontynuowania szkolenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki