FANDOM

Nanase - to postać, która pojawia się wyłącznie w Street Fighter EX Arika. Pierwszy raz pojawiła się, w wersji arcade w Street Fighter EX 2 jako ukryty charakter. Ma ona starsze rodzeństwo, Kairi i Hokuto.

Wygląd Edytuj

Nanase ma brązowe włosy, które są ułożone w duży kok, a na fryzurze ma ciemno różową kokardę i dwie pomarańczowe spinki. Jej strój składa się z fioletowej jeogori z niebieskim gilem, w białe kwiaty wiśni z różowym paskiem, a na nim ma granatowy muneate. Poniżej ma czerwono-żółto-złote obi, a także granatową spódniczkę z pasującymi, wysokimi skarpetkami i rękawicami bez palców oraz ciemnymi butami.

Historia Edytuj

Nanase urodziła w głównym, rodzinnym domu Mizukami (水 ). Dorastała ona z ukochaną, starszą siostrą Hokuto, która była dla niej wzorem do naśladowania. Chociaż urodziła się w rodzinie mistrzów kobujutsu, lecz tylko Nanase przeszkolona była, aby utrzymać tradycję i nie przepadała za szkoleniami. Prześlizgiwała się, kiedy tylko miała dobrą okazję, a także unikała jak najwięcej szkoleń. Pomimo jej niechęci, jest wykwalifikowanym mistrzem Bojutsu. Pewnego dnia, Nanase był zaskoczona nagłą decyzją starszej siostry, która chciała porzucić tytuł Seiden (正). Niedługo potem, Hokuto zniknęła i wyruszyła w podróż za nowym wrogiem. Nanase, później dowiedziała się, że Hokuto szukała ich starszego brata Kairi. Dlatego Nanase postanawia udać się w podróż, aby zapobiec walce między rodzeństwem.

Animacje Edytuj

Nanase.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki