FANDOM

Necalli (ネカリ Nekari?, "Bitwa") - jest postacią z Street Fighter, który po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter V. Po raz pierwszy, zaobserwowano go z Kenem, a jego wygląd został oficjalnie zaprezentowany na EVO w 2015 roku. Necalli był pierwszy z czterech nowych wojowników, potwierdzonych przez Street Fighter V.

Wygląd Edytuj

Necalli ma bardzo długie, czarne włosy, które rozlewa się w matowych odcieniach czerwieni. Jego włosy są związane w dredy, na których są złote przepaski. Ma on żółte oczy i kilka masywnych blizn, które się przecinają, a także obejmują klatkę piersiową i ramiona. Necalli nosi tylko, podartą białą spódniczkę, ozdobioną złotem, brązowym wężem, na którym są wzorzyste przepaski ze złotym pasem i brązowym butami bez palców.

Po aktywacji V-trigger, jego wygląd zmienia się dramatycznie. Jego włosy są wybuchowe, luźne i wydłuża się, a także świecą się na jasny czerwony kolor. Blizny zaczynają świecić na czerwono i migają, gdy używane są pewne ruchy. Jego skóra ciemnieje, a oczy zmieniają się na białe do upiornej czerni.

Jego oryginalny wygląd (który służy jako alternatywny kostium w grze), jest kombinacją Warrior Prophet, a składa się z starożytnych pancerza Azteków, nakrycia głowy i rękawic. Sama zbroja jest wykonana ze skóry, ze złotymi akcentami i błękitnych kół, osadzonych w całym ciele. Jego skóra wydaje się być wykonane z kamienia z pęknięciami, w których widoczna jest jego "krew", przypominająca lawę. Blizny, które są widoczne w jego obecnej formie, są całkowicie nieobecne, a jego włosy są koloru wodorostów.

Jego drugim alternatywny kostiumem, jest czarna koszulka bez rękawów ze strzępami, białe spodnie i czarne butach. Jego skóra jest blada, a włosy pozostają czarne. Podczas jego V-trigger, jego włosy stają się neon fioletowe.

Osobowość Edytuj

Necalli ma Mizantropię, a także ma dziką osobowość, nieco podobny do Blanki (gdy rozgniewany), ale jest znacznie bardziej złośliwy i niestabilny, lecz posiada jednak ukryty geniusz. Wydaje się być przyciągany do potężnych wojowników i pragnie pożreć ich dusze, zarówno dla utrzymania lub uspokoić swych bogów ze względu na to ich "Emisariusz". Necalli, często się zacina, gdy mówi, prawdopodobnie z powodu dusz, których on pożarł.

Galeria Edytuj

Necalli/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki