FANDOM

Necro - to postać z Street Fighter, po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter III, a głosu użyczył mu Michael Sommers w New Generation i 2nd Impact oraz Lawrence Bayne w 3rd Strike. Wydarzenia z gry pokazują, że jego imię, "Necro", jest w rzeczywistości, kodową nazwą Gilla. Nazwa, może odnosić się do słowa "śmiertelnie", gdyż Nerco ma blady wygląd. Pierwotnie miał się nazywać Illia.

Wygląd Edytuj

Necro jest wysokim i szczupłym człowiekiem, który jest całkowicie łysy oraz upiornie biały, z pomarańczowo-czerwonymi oznaczenia na twarzy i ramionach. Utrata jego, naturalnego koloru na skórze, mogła być spowodowana mutacją z Twelve i produktem doświadczenia. Oczy Necro są całkowite jasnożółte. Nosi on wokół szyi, metalowy kołnierz, ze śrubkami, które są dwa z tyłu i jeden przodu. Necro nosi fioletowe spodnie z butami, szelkami i bransoletami, tego samego koloru. W niektórych, artach, ma również małe, złote kolczyki, a na ekranie w grze, jego paznokcie, wydają się być pomalowane, czerwonym lakierem do paznokci. Głównie, walczy on prądem, rękami i nogami. Jego kości są segmentowane, w wyniku G-Project. Pozwala mu, na to, że jego kończyny, mogą się rozciągnąć do długości nieludzkich, ale zachowują swój pierwotny kształt.

Osobowość Edytuj

Necro jest dzielny i optymistyczne nastawiony, ​​jeżeli chodzi o jego cele, ale także potrafi być niemiły, konkurencyjny, mądry i inteligentny. Gdy widzi Iluminatów, to zawsze jest pod presją. Nawet, po przekształceniu się w potężnego mutanta, to i tak wciąż cieszy się, że odkrywa nowe, moce i umiejętności. Necro ma nadzieję, Iluminaci spotkają piekło i oddadzą jego pieniądze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki