FANDOM

Oni - znany również, jako Kuruoshiki Oni (狂オシキ Kuruoshiki oni "Szalony Demon"), to postać z Street Fighter, a zadebiutował w Arkadowej Edycji, w aktualizacji Super Street Fighter IV, jako sekretny boss i grywalna postać. Oni w rzeczywistości jest Akumą, który został całkowicie pochłonięty przez Satsui no Hado.

Wygląd Edytuj

Oni wygląda znacznie bardziej muskularne i jest wyraźnie większy od zwykłego Akumy. Ma on ciemnoniebieską skórę, świecące żółto-czerwone oczy i świecące, kolczaste do ramion włosy. Również zyskuje kły i znaki na czole, przypominający rosnące rogi. Górna połowa jego gi, została zniszczona przez ilość ciemnej ki, pokazując swoją muskulaturę. Różańce, które kiedyś były na jego szyi, unoszą się wokół jego ciała. Ma także pazury i nie nosi sandałów, a jego głos brzmi znacznie bardziej demoniczne.

Osobowość Edytuj

Oni porzuca swoją pozostałą ludzkość (mówiąc, że to nie ma sensu do "zła wcielonego"), jego tożsamość jako Akuma i jego wybitny kodeks moralny jako wojownik. Walczyć będzie jedynie aż do śmierci, niezależnie od stanu, zamiast poszukać godnych przeciwników do walki w sprawiedliwy sposób. W jego obecności, niektórzy nazywają go Bogiem, w wygranych walkach. Poza tym, mówi on w trzeciej osobie, choć czasem wypowiada się pełnymi zdaniami. Również zachowuje niektóre cechy osobowości Akumy, jak nazywanie siebie "złem wcielonym", a także wciąż wykazuje silną wrogość wobec złoczyńców, takich jak Seth lub M.Bison. Jest też, wyraźnie zadowolony z Ryu, że poddał się Satsui no Hado.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki