FANDOM

Q - to postać w Street Fighter, a po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter III: 3-Strike i ma podkładany głos Lena Carlsona. Q może być wybrany, jako grywalna postać, ale również jest w "ukrytym" sterowaniu komputerowym, jako sub-boss w trybie Arcade. Można nim walczyć, dopiero po spełnieniu określonych wymagań: gracz musi wygrać osiem pierwszych meczy ,bez utrata rundy i do tego, mieć rangę powyżej D.

Wygląd Edytuj

Q nosi jasny kapelusz i płaszcz, wraz z białymi rękawiczkami, czarnymi spodniami i butami. Pod jego płaszczem ma typową, białą koszule z czerwonym krawatem. Jego wygląd, jest nawiązany do szpiegów i detektywów z komiksów, takich jak: Rorschach, The Forum i Pan A. Jego głowa jest pochłonięta metaliczną, jak by, grafitową maską, która otacza całą głowę. Maska ma żółte oczy o różnej jasności i kolorystyce. Lecz nie wiadomo, czy Q jest człowiekiem-maszyną, a przynajmniej tak wskazują jego części. Gdy Q, zostanie porażony w grze, zamiast widocznej czaszki i szkieletu, to zostanie nam pokazany, jego układ mięśniowy i niewyraźna głowa. Ponadto, jego szyja, jest jedyną częścią jego ciała, która jest widoczna, choć także jego nogi, są widoczne w niektórych animacjach.

Osobowość Edytuj

Q jest na ogół spokojny typem i rzadko mówi, a nawet raczej chrząka, przy uderzeniu. Również, możemy od niego usłyszeć jak mamrocze, po pokonaniu przeciwnika. W jego notowanych wygranych, ma niejasne zwroty na przykład ("Jestem ... obrzydliwy."), są one podane w nawiasach, co może wskazywać na jego myśli lub tłumaczenie mamrotania. Sposób w jaki się porusza, jest między człowiekiem, a maszyną. Jego ruchy są proste i jak by je robił robot. Pomimo wielu swoich prostych, zautomatyzowanych ruchów, niektóre można uznać za ludzkie i wiele z jego moveset, wydają się potwierdzać tę teorię. Nie wiadomo, w jaki jest jego kontakt z ludźmi. W jego animacji w intro, ludzie pokazują strach przed nim. Wymagania do wykonywania ruchów, mogą wskazywać, że Q może być jednym z najbardziej niebezpiecznych i potężnych wojowników na świecie, podobne jak Akuma .

Więcej z Fandomu

Losowa wiki