FANDOM

Rainbow Mika (R.Mika) - to postać ze Street Fighter. Jej prawdziwe imię to Mika Nanakawa. Po raz pierwszy zadebiutowała w Street Fighter Alpha 3 i powróciła w Street Fighter V.

Wygląd Edytuj

Mika ma długie, blond włosy z grzywką, które są związane niebieskimi gumkami w dwa geometryczne kucyki. Jej strój składa się z niebieskich odkrywczy i białej koronki wokół kołnierza, bioder i rękawów . Kostium posiada dużo otworów, zakończonymi białymi paskami na ramionach, łokciach, wokół pasa i na nogach, tak aby był ekstrawagancki i wyróżniał się. Na jej staniku ma niebieskie serce, po każdej stronie piersi. Mika nosi także niebieską maskę i białe, wysokie buty z białymi pończochami.

Osobowość Edytuj

Mika jest piękną dziewczyną, która szczyci się chodzeniem na zapaśnicze walki. Jej występy mogą być nieco inne, ale ma ona potencjał, aby wejść na ring. Ona uwielbia Zangiefa i uważa jego sposób walki za idealny dla niej. Maska, którą nosi wokół oczu może symbolizować, to że Mika mówi to co myśli, jeżeli chodzi o jej uczucia, ale jest też ona bardzo otwarta na temat o swoich emocjach i mówi o nich w bardzo charakterystyczny sposób.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki