FANDOM

Rashid (ラシード Rashīdo?, Arabski: رشيد Rashīd) - jest postacią z Street Fighter, który po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter V. Oficjalnie, miał swój debiut 11 września 2015 roku, na pokazie gry w Dubaju i był drugi z czterech nowych wojowników potwierdzonych przez Street Fighter V. Rashid jest również, drugim Środkowo Wschodnim mężczyzną, w głównej grze (zaraz po Hakanie), a licząc serię Street Fighter EX, byłby trzecim wojownikiem Bliskiego Wschodu, następnie po arabskiej wojowniczce Pullum Purnie.

Wygląd Edytuj

Rashid ma czarne włosy, jasno brązowe oczy i zarost. Ma też żółto-zielone szkiełko, na lewym oku, które miga przez chwilę, kiedy aktywuje się jego V-Trigger. Jego głowa jest ozdobiona krótkim białym i czarnym Shemagh Agal. Nosi on, długi biały płaszcz bez rękawów, z czarnym pasem z kieszeniami na środku płaszcza i schowaną czarną szarfą. Pod spodem ma czarną koszulę bez rękawów, białe spodnie wojskowe i czarne buty. Również nosi on, czarno/ciemnoszare bojowe opaski, na obu dłoniach.

Jego zastępca kostium to nowoczesny rodzaj stroju, składający się z ciemnoszarej luźnej koszulki z krótkim rękawem luźną koszulę, na której jest złoty wzór po lewej stronie, dżinsowych spodni Khaki i białych sandałów z złotym kamieniem. Również nosi on, szarą chustkę na głowie, długi złoty łańcuch na szyi oraz pasujące łańcuchy na lewym nadgarstku, a jego z zarost jest dłuższy.

Jego drugim alternatywnym kostiumem jest tylko fioletowa kamizelka ze złotymi konturami, niebiesko-zielone workowate spodnie z czerwonym obi i szablą. Jest on boso i nosi biały turban z czerwonym klejnotem na środku.

Osobowość Edytuj

Rashida przyciąga do wszelkiego rodzaju najnowszych technologii i innych nowych rzeczy. Podobnie jak Elena, lubi także zaprzyjaźnić się z innymi ludźmi, których spotyka. Rashid może pomylić niektórych ludzi, z jego krewnych, jak on kiedyś wziął Zangiefa za dziadka i jego sługę, Azama. Zawsze jest on z Azamem, w trakcie swoich podróży. Rashid ma również, trochę głupkowate zachowanie, np. kiedy spotkał Zangiefa i R.Mikę.

Galeria Edytuj

Rashid/Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki