FANDOM

Rufus - jest otyłym Amerykaninem Kung-Fu w Street Fighter, który zadebiutował w Street Fighter IV. Także jest największym z Amerykańskich wojowników i uważa, że Ken Masters jest jego rywalem. Walczy on, aby udowodnić, że jest lepszy niż Ken, choć często błędnie myli innych wojowników za Kena. W japońskim SFIV, podkłada mu głos Wataru Hatano, natomiast w języku angielskim Corey Christopher Smith.

Wygląd Edytuj

Rufusa jest wysokim grubasem z blond włosami oraz brodą, a nosi on żółto-czarny kombinezon i czarnymi butach bojowymi. W Super Street Fighter IV, jego trzeci stroju przypomina chińską Jiang Shi.

Osobowość Edytuj

Rufus jest mistrzem Kung-Fu, pochodzący ze Stanów Zjednoczonych. Wierząc, że jest najsilniejszy w Ameryce, rozwija prywatną nienawiść do Ken Mastersa, który nosi ten tytuł oficjalnie. Często jest postrzegany, jak jeździ na motorze ze swoją dziewczyną, Sugar. Rufus jest bardzo niecierpliwy, ciągle pochopne wnioski, aby osiągnąć cel, co często prowadzi do jego utraty dokładności pod względem szybkości. Może być także, postrzegany jako przeciwieństwo Guile w reprezentowaniu Amerykanów: choć zarówno są oni bardzo umięśnieni, to Guile jest na ogół bardziej pozytywne, patriotyczne i wysportowany, a Rufus jest głośny, nieprzyjemny i otyły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki