FANDOM

Sakura Kasugano (春日野 さくら Kasugano Sakura) - to postać, która zadebiutowała w Street Fighter Alpha 2 i jest ona Japońską uczennicą, która jest zafascynowana Ryu. Udało się jej skopiować kilka jego technik. Także jest ona czwartą wojowniczką w Street Fighter, zaraz po Chun-Li, Cammy i Rose. Ma również przyjaciółkę Kei Chitose, który uczęszcza razem z Sakurą do tej samej szkoły Tamagawa Minami High.

Wygląd Edytuj

Sakura zazwyczaj nosi mundurek szkolny seifuku, który składa się z marynarskiej koszulki z krótkim rękawem i granatowej spódniczki. Nosi również pod koszulką czerwony top, czerwone Conversy, czerwone rękawiczki, żółty krawat i białą opaskę, którą dostała od Ryu przed wydarzeniami gry Street Fighter Alpha 2. Ma ona także, krótkie brązowe włosy i brązowe oczy.

Osobowość Edytuj

Sakura jest bardzo otwartą i energiczną osóbką, która w większości czasu jest szczęśliwa, wesoła, pracowita, pozytywnie nastawiona oraz skoncentrowana, podczas walki. Widzi ona Ryu, jako idola i nauczyciela, a nie przeciwnika. Zawsze przygląda mu się, kiedy on walczy i uczy się filozofii jego ruchów. Chociaż jej techniki w przeciwieństwie do Ryu i Kena, są niedopracowane, ale udowodnia innym że potrafi walczyć godnymi przeciwnikami. Również Sakura jest bardzo cierpliwa i zdyscyplinowana, także jest uznawana przez wielu wojowników za uosobienie niewinności oraz uważają że ma ogromny potencjał.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki