FANDOM

Sean Matsuda - to postać ze Street Fighter. Po raz pierwszy pojawił się w Street Fighter III: New Generation. Ma on, starszą siostrę Laurę, która pojawia się w Street Fighter V i oboje są częścią Rodziny Matsuda.

Wygląd Edytuj

Sean jest ciemnoskórym Brazylijczykiem, z dredami oraz ogoloną głową, po bokach. Nosi on żółte gi, podobne do tych, co noszą Ryu i Ken. Również ma na sobie, czerwone rękawice, czarny pas i walczy boso. Zwykle wszędzie nosi piłkę do koszykówki. W Street Fighter V, Sean nosi żółty, dres z kapturem, z czarnymi paskami i dużym, czarnym znakiem "S" na środku bluzy oraz czerwone trampki z dwoma białymi paskami. Ma on także, białe słuchawki na uszach i plaster na nosie.

Osobowość Edytuj

Sean jest chętny, aby udowodnić innym, że nie jest słaby. Jego zachowanie, jest porównywalne do Dana Hibiki, który nie pojawia się w serii SFIII, jako doskonały przykład słabości, lecz Sean nienawidzi, gdy ktoś porównuje go do niego i nienawidzi gdy ktoś mówi, że jest słaby. Jest on także, wielkim fanem Ken Mastersa i chce uczyć się od niego, w nadziei, że stanie się lepszym człowiekiem. W Street Fighter V, widziany jest jak czyta "Masters Online Karate", co można go uznać, za wielkiego fana Kena, ale także można zauważyć, że boi się on starszej siostry, Laury.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki