FANDOM

Seth - jest głównym antagonistą w Street Fighter IV i jest on bossem dla wszystkich postaci w serii. Również jest on prezesem Shadaloo. Według oficjalnej strony Street Fighter, Seth jest jednym z wielu genetycznych zmiennych wcieleń M.Bisona.

Wygląd Edytuj

Mając srebrną skórę i bardzo muskularne ciało, Seth jest syntetycznym człowiekiem, lecz brakuje mu ubrań i włosy, ale także może być androidem albo cyborgiem. W jego brzuchu, jest zamknięty na wewnątrz wzór, składający się z ośmiu trygramów taoistycznej kosmologii. Odsłonięty obszar, zawiera obrotową kulę zwaną Tanden, który wydaje się być źródłem jego mocy.

Osobowość Edytuj

Seth jest tak inteligentny, jak M.Bison ze względu na jego bezwzględność i dopasowane zło. Lecz w przeciwieństwie do M.Bisona, Seth jest ogólnie bardzo spokojny, choć pokazuje uczciwą arogancję, często za pośrednictwem swojej skłonności nerwowych. Pokazuje, również głęboką wiedzę z zakresu filozofii ludzkiej, natury i samoświadomości. Ta niezwykła cecha, w połączeniu z jego niekończącym się pragnieniem władzy, zakłada, że ​​Seth zamierza stać się własną jednostką w całości i nie być częścią M.Bisona. Warto zauważyć, że podczas gdy, Seth wydaje się być jedynym "czującą", w Arcade Mode, w wygranym meczu mówi przeciwko innym, że co najmniej jeden inny klon mogły rozwinąć samoświadomość.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki