FANDOM

Shadow (シャド Shado) - jest grywalną postacią w Marvel vs. Capcom. Tak na prawdę jest to Charlie, tyle że został on z chwytany przez Shadaloo i zrobiono mu pranie mózgu.

Historia Edytuj

Seria Marvel vs. Capcom jest warunkiem losu Charlie'go. W jego zakończeniu, w X-Men vs. Street Fighter, Charlie zostaje porwany przez M.Bisona, który przeprowadza straszliwe eksperymenty na nim. Losy Charlie'go były pozostawione w powietrzu do Marvel Super Heroes vs Street Fighter, w którym pojawiła się tajna postać o imieniu Shadow.

Shadow jest w palecie Charlie'go, lecz jego prawie całe ciało jest zaciemnione z białym okiem świecącym zza okularów. Jego moveset jest głównie na niezmienionym poziomie, ale jego ataki został podrasowane przez niebieskie płomienie Psycho Power. Jego combosy mają, również krótką pauzę, gdzie jego oko błyszczy, zanim zada ruch. Nie jest to popularne, ponieważ blask może dać przeciwnikowi, wystarczająco dużo czasu, aby zablokować lub uniknąć ataku.

Shadow, później pojawia się w Marvel vs Capcom: Clash of Super Heroes, jako tajna postać pomocnicza. Jednak normalny Charlie, jest też w Marvel vs Capcom 2: New Age of Heroes.

AnimacjeEdytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki