FANDOM

Sharon (シャロン) - to postać, która pojawia się wyłącznie w serii Street Fighter EX Arika, a zadebiutowała w wersji arcade w Street Fighter EX2.

Wygląd Edytuj

Sharon ma krótkie, rude włosy z grzywką, a jej usta są pomalowane czerwoną szminką. Nosi ona krótką, ciemnozieloną kurteczkę z biustonoszem, tego samego koloru spodnie, w których jedna nogawka ma dwa pasy z srebrnymi klamrami i czarne buty na obcasie. Również ma na sobie zielone rękawice, srebrne bransoletki i kolczyki, a także tatuaż w kształcie czerwonej róży z zieloną łodygą, który jest na szyi.

Historia Edytuj

Sharon od kąt była niemowlęciem, mieszkała w klasztorze. Kiedy dorastała, Sharon zaczęła prowadzić podwójne życie, pracując jako przedstawiciel klasy A dla tajnej organizacji wywiadowczej i również jako zakonnica, przynosząca sieroty do klasztoru. Nigdy wcześniej, nie znała swoich prawdziwych rodziców, także codziennie zastanawiała się kim oni są i co się z nimi stało. Pewnego dnia, przełożeni Sharon, dali jej rozkaz zabicia pewnej osoby z sąsiedniego kraju. Okazało się że, ta osoba miała taki sam tatuaż jak Sharon, lecz ignoruje swój obowiązek i postanowiła ustalić tożsamość tej osoby oraz to, czy dana osoba była związana z nią. Gdy Sharon, biegła za osobą z tatuażem róży, zauważyła że ma taki sam styl walki i możliwości obezwładniania. Za to że nie spisała się z zadania wobec swojej organizacji, a także łamiąc przykazania swego klasztoru, Sharon została umieszczona w areszcie domowym na miesiąc. Po tym wszystkim, dalej kontynuuje swoje poszukiwania osoby z tatuażem. W jej zakończeniu EX3, Sharon znalazła oraz pokonała osobę, którą szukała. Żąda prawdy od tej osoby, ale nagle słyszy głos mówiąc, że Sharon była podobna jak jej własna matka. Kiedy chciała się odwrócić, nagle poczuła ostry ból z tyłu głowy i słyszy dziwny, szepczący głos, mówiący przed jej omdleniem "Jesteś...".

Animacje Edytuj

Sharon.gif

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki