FANDOM

Nie należy mylić z M.Bison'em z Street Fighter Alpha 3

Shin-Bison - znany w Japonii jako True Vega (トゥルーベガ, Turu Bega) lub prostu True Bison, pojawił się w Street Fighter EX3 jako tajny boss, który może być grywalny tylko raz, gdy gracz zgromadzi wystarczająco wysoki wynik, co jest tylko możliwe w realizacji nabywania wielu doskonałych zwycięstw i wygrywając mecze używając Meteor Combo, Meteor Tag Combo lub Critical Parade tak często, jak to możliwe.

Jest on nie do odtworzenia, o ile są stosowane urządzenia, które mogłyby oszukiwać innych, ponieważ jest on dość niezrównoważony pod względem rozgrywki, a nawet ma nieograniczoną ilość energii w swoim liczniku.

Ta wersja M.Bison'a jest reprezentacją niego podczas chodzenia i wykorzystania jego pełnego potencjału.

Wygląd Edytuj

Shin-Bison jest bardzo podobny do zwykłego M.Bison'a pod względem koloru ubioru. Jego mundur jest biały z turkusowymi wkładkami barkowymi i obrączkami, a także ma on fioletowy odcień skóry typu zombi oraz jest fizycznie większy od normalnego Bison'a.

Zdolności Edytuj

Shin-Bison że różni się od zwykłego Bison'a oraz Bison'a II tym, że jego ruchy są szybsze, a jego ataki mają mniejsze opóźnienie, przez co atak może być anulowany/połączony. W końcu zyskuje nowy Meteor Combo podobny do tego z Marvel vs. Capcom, czyli Knee Press Nightmare.

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj