FANDOM

Skullomania (スカロマニア Sukaromania) - jego prawdziwe imię to Saburo Nishikoyama (西小山 三郎 Nishikoyama Saburō), to postać z Street Fighter EX, opracowany przez Arika. Ze względu na jego styl walki i wygląd, Skullomania stał się ulubieńcem wśród fanów serii Street Fighter EX.

Wygląd Edytuj

Skullomania nosi kostium zakrywający całe ciało, które jest czarne z motywem szkieletu. W Street Fighter EX2, nosi dodatkowo czerwony szalik, pas z czerwonym kryształem, rękawice i buty, które są białe, a na czole ma literkę "S".

Historia Edytuj

Skullomania był niegdyś przeciętnym sprzedawcą o imieniu Saburo Nishikoyama. Jego przełożeni nie byli zadowoleni z jego wyników jako sprzedawca. Lecz spotkało go szczęście i zgłasza się na ochotnika, aby ubierać się oraz zachowywać się jak prawdziwy superbohater, na karnawał zorganizowany przez klienta w sklepie. Miał nadzieję, że będzie to wielka szansa, by udowodnić swoją wartość jako sprzedawca i przyciąga uwagę wszystkich obecnych. Gdy zmęczony skończył swoją pracę, Skullomania postanawia zostać Vigilante, ale niewiele jeszcze wiadomo o jego przeszłości. W Street Fighter EX2, podobnie jak większość postaci Ariki, fabuła zostaje zmieniona. Zamiast być japońskim sprzedawcą, jest teraz byłym uciekinierem nieznanego narodu, a Shadowgeist jest jego bratem. W Street Fighter EX3, fabuła wojownika pozostaje niezmieniona. W jego końcówce, podczas pokazu, pokazuje swoje bohaterskie czyny, gdzie udaje mu się zapobiec Shadaloo od podboju całego świata, ale zdaje sobie sprawę, że istnieje jeszcze wiele złych mocy na świecie i wie, że musi walczyć z nimi do dnia, aż całkowicie zostaną zniszczone.

Animacje Edytuj

3dr skullomania

GaleriaEdytuj