FANDOM

Street Fighter EX2

Street Fighter EX2 - to bijatyka 2.5D, która została wyprodukowana przez Capcom i Arike, pierwotnie wydana w 1998 roku, jako gra zręcznościowa dla sprzętu Sony ZN-2. Jest to kontynuacja Street Fighter EX. Zaktualizowana wersja gry to Street Fighter EX2 Plus, a została wydana w 1999 roku w wersji arcade, a następnie przeniesiona na PlayStation. Po niej nastąpiła gra Street Fighter EX3.

Rozgrywka Edytuj

Street Fighter EX2 zachowuje wszystkie funkcje poprzedniej gry Street Fighter EX Plus, w tym oryginalne funkcje, takie jak "Guard Breaks" (unikalne ruchy, których nie może zablokować żaden przeciwnik) i "Super Anulowanie" (zdolność do anulowania Super Combo).

Podstawową nową funkcją gry jest "Excel Combos", ("Excel" jest skrótem od "Extra Cancel"). Podobnie jak "Combos Custom Combos" z serii Street Fighter Alpha, Excel Combos pozwala graczowi łączyć szereg podstawowych i specjalnych ruchów przez ograniczony czas. Podczas Combo w programi Excel, gracz zaczyna najpierw od podstawowego ruchu i może połączyć go z innym podstawowym ruchem lub kontynuować ruch podstawowy ze specjalnym ruchem, po którym może następować inny specjalny ruch. Jednakże gracz nie może podłączyć żadnego ruchu z tym samym ruchem, ani nie może anulować specjalnego ruchu podczas Combo Excel.

Postacie Edytuj

Galeria Edytuj

Street Fighter EX2/Oficjalne Arty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki