FANDOM

Street Fighter II Turbo

Street Fighter II': Hyper Fighting, w Japonii Street Fighter II' Turbo (ストリートファイターIIダッシュターボ) - to bijatyka wydana przez Capcom w 1993 roku i jest to trzecia zaktualizowana gra Street Fighter II. Gra została wydana w niecały rok po poprzedniej grze Champion Edition. Hyper Fighting to ostateczna gra zręcznościowa z serii Street Fighter II, która wykorzystuje sprzęt CP System. Kolejne gry z serii, Super Street Fighter II posiadają włącznie system CP II.

Rozgrywka Edytuj

Hyper Fighting szybciej funkcje w porównaniu do Champion Edition. W efekcie, specjalne kombinacje ruchów wymagają bardziej dokładnego czasu, co prowadzi do większego marginesu błędu. Szybsza gra, również pozwoliła graczom szybciej zakończyć bitwę.

Każdej postaci z wyjątkiem Guila i czterech Wielkich Mistrzów (BalrogaVegiSagata i M. Bisona), nadano co najmniej jeden dodatkowy specjalny ruch. Te specjalne ruchy zostały dodane w celu skompensowania braków, które był w poprzednich wersjach. Inne ruchy były również zmodyfikowane, aby pozwoliły na bardziej zrównoważoną konkurencję.

W grze również każda postać ma nową alternatywną paletę kolorów, zamiast tej, którą stosowano w poprzedniej wersji. Z wyjątkiem M. Bisona, którego nowa paleta jest wybierana po przez naciśnięcie Start, a u innych postaci wybiera się przez naciśnięcie dowolnego przycisku ataku.

W trybie dla pojedynczego gracza zakończenia są identyczne do tych z Champion Edition. Jednak pojawiła się dodatkowa scena, która przedstawia stojącą na podium pierwszego miejsca postać gracza, pomiędzy M. Bison'em, który stoi na drugim miejscu i Sagata na trzecim. Chyba że gracz używa Sagat lub samego Bisona, w takich przypadkach Vega pojawi się na pozycji trzeciej, a Sagat lub M. Bison będą stać na pierwszym miejscu w zależności od tego, który używany jest przez gracza.

Postacie Edytuj

Imię Narodowość Wygląd
Balrog Stany Zjednoczone
Bal-sp3
Blanka Brazylia
Blanka-sf2-stance3
Chun-Li Chiny
Chunli-sf2-stance2
Dhalsim Indie
Dhal-sp3
E. Honda Japonia
Honda-sp3
Guile Stany Zjednoczone
Guile-sp3
Ken Stany Zjednoczone
Ken-sp3
M. Bison Nieznana
Bison-sf2-stance2
Ryu Japonia
Ryu-sp3
Sagat Tajlandia
Sag-sp3
Vega Hiszpania
Vega-sp3
Zangief Rosja
Zan-sp3

Galeria Edytuj

Street Fighter II' Turbo: Hyper Fighting/Oficjalne Arty Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki