FANDOM

Street Fighter II Turbo

Street Fighter II': Hyper Fighting, w Japonii Street Fighter II' Turbo (ストリートファイターIIダッシュターボ) - to bijatyka wydana przez Capcom w 1993 roku i jest to trzecia zaktualizowana gra Street Fighter II. Gra została wydana w niecały rok po poprzedniej grze Champion Edition. Hyper Fighting to ostateczna gra zręcznościowa z serii Street Fighter II, która wykorzystuje sprzęt CP System. Kolejne gry z serii, Super Street Fighter II posiadają włącznie system CP II.

Rozgrywka Edytuj

Hyper Fighting szybciej funkcje w porównaniu do Champion Edition. W efekcie, specjalne kombinacje ruchów wymagają bardziej dokładnego czasu, co prowadzi do większego marginesu błędu. Szybsza gra, również pozwoliła graczom szybciej zakończyć bitwę.

Każdej postaci z wyjątkiem Guila i czterech Wielkich Mistrzów (BalrogaVegiSagata i M. Bisona), nadano co najmniej jeden dodatkowy specjalny ruch. Te specjalne ruchy zostały dodane w celu skompensowania braków, które był w poprzednich wersjach. Inne ruchy były również zmodyfikowane, aby pozwoliły na bardziej zrównoważoną konkurencję.

W grze również każda postać ma nową alternatywną paletę kolorów, zamiast tej, którą stosowano w poprzedniej wersji. Z wyjątkiem M. Bisona, którego nowa paleta jest wybierana po przez naciśnięcie Start, a u innych postaci wybiera się przez naciśnięcie dowolnego przycisku ataku.

W trybie dla pojedynczego gracza zakończenia są identyczne do tych z Champion Edition. Jednak pojawiła się dodatkowa scena, która przedstawia stojącą na podium pierwszego miejsca postać gracza, pomiędzy M. Bison'em, który stoi na drugim miejscu i Sagata na trzecim. Chyba że gracz używa Sagat lub samego Bisona, w takich przypadkach Vega pojawi się na pozycji trzeciej, a Sagat lub M. Bison będą stać na pierwszym miejscu w zależności od tego, który używany jest przez gracza.

Postacie Edytuj

Portret Imię Narodowość Wygląd
Balrog-SF2HF-Icon
Balrog Stany Zjednoczone
Balrog-SF2HF-Stance
Blanka-SF2HF-Icon
Blanka Brazylia
Blanka-sf2-stance3
Chun-Li-SF2HF-Icon
Chun-Li Chiny
Chunli-sf2-stance2
Dhalsim-SF2HF-Icon
Dhalsim Indie
Dhalsim-SF2HF-Stance
E.Honda-SF2HF-Icon
E. Honda Japonia
E.Honda-SF2HF-Stance
Guile-SF2HF-Icon
Guile Stany Zjednoczone
Guile-SF2HF-Stance
Ken-SF2HF-Icon
Ken Stany Zjednoczone
Ken-SF2HF-Stance
M.Bison-SF2CE-Icon
M. Bison Nieznana (walka w Tajlandii)
Bison-sf2-stance2
Ryu-SF2HF-Icon
Ryu Japonia
Ryu-SF2HF-Stance
Sagat-SF2HF-Icon
Sagat Tajlandia
Sagat-SF2HF-Stance
Vega-SF2HF-Icon
Vega Hiszpania
Vega-SF2HF-Stance
Zangief-SF2HF-Icon
Zangief Rosja
Zangief-SF2HF-Stance

Galeria Edytuj

Street Fighter II' Turbo: Hyper Fighting/Oficjalne Arty Edytuj